Algemeen forum voor discussie over de website
Door Luc
Ik had gisteren inderdaad de verkeerde datum op het kaartje gezet. Is inmiddels aangepast. Ook heb ik een nieuw kaartje aangemaakt op basis van alle meldingen van gisteren.

Zowel vanmiddag als vanavond heb ik weer (sinterklaas)verplichtingen. Hopelijk kunnen we nog eerst genieten van een bak sneeuw voordat de er vannacht regen gaat vallen.

Volgens de laatste inzichten blijft het kwik in het Zuid-Oosten morgen rond het vriespunt schommelen. Hopelijk wordt het sneeuwdek niet te zeer aangetast.

Gr,
Luc
Door wthus
Bedankt Luc! B)

Hopelijk komen er vandaag ook weer een reeks meldingen binnen. De dekking was nog niet helemaal optimaal. Heb geen Sint verplichtingen, dus doe later in de middag nog een oproep. Het sneeuwt snel onder op Weerwoord.

Groeten, W.
Door Overijse
@ Luc

Hoe moeten we het onderbroken sneeuwdek ingeven, geven we de codes 97, 98 of 0 in.

Als ik me goed herinner was je vorig jaar nog aan het kijken om de codes 97 en 98 van het KNMI ook te gebruiken, daarmee bovenstaande vraag.

Grtz
Kris
Door wthus
Overijse schrijft:
@ Luc

Hoe moeten we het onderbroken sneeuwdek ingeven, geven we de codes 97, 98 of 0 in.

Als ik me goed herinner was je vorig jaar nog aan het kijken om de codes 97 en 98 van het KNMI ook te gebruiken, daarmee bovenstaande vraag.

Grtz
Kris

Is nog niet mogelijk.

Luc... mis het kaartje van zaterdag(avond) nog... En zondag... :side: :woohoo: :cheer:
Door Overijse
wthus schrijft:
Overijse schrijft:
@ Luc

Grtz
Kris

Is nog niet mogelijk.

Luc... mis het kaartje van zaterdag(avond) nog... En zondag... :side: :woohoo: :cheer:

Voor zondag en vandaag van hieruit geen gegevens doorgegeven door bovenstaand feit.

Grtz
Kris
Door Luc
wthus schrijft:
Overijse schrijft:
@ Luc

Grtz
Kris

Is nog niet mogelijk.

Die speciale codes zijn inderdaad nog niet mogelijk. Kaartjes heb ik ook nog niet kunnen maken. Dat wordt iets later deze week. Eerst de mail weer bijwerken, want die is in het lange Sinterklaas weekend niet aan geweest.

Het is toch wel vermoeiend om 3 dagen cadeautjes uit te pakken met de kids bij opa, oma's en thuis. Bovendien slapen de kids slecht door alle spanningen, waardoor papa ook wat minder slaapt :( , maar ik heb wel als een klein kind een hele dag met de LEGO mogen spelen :D

Gr,
Luc
Door Mike
Luc schrijft:
maar ik heb wel als een klein kind een hele dag met de LEGO mogen spelen :D

Ik neem aan dat je van de lego een weerstation hebt gemaakt? :laugh:
Door weerstationhoogeloon
Luc schrijft:
Het is toch wel vermoeiend om 3 dagen cadeautjes uit te pakken met de kids bij opa, oma's en thuis. Bovendien slapen de kids slecht door alle spanningen, waardoor papa ook wat minder slaapt :( , maar ik heb wel als een klein kind een hele dag met de LEGO mogen spelen :D

Gr,
Luc

Hier idem-dito, ook weinig geslapen afgelopen weekend :( Maar spelen met LEGO: :woohoo:

gr. Remie