Oftewel het 'knutsel' forum.
Heb je zelf een weerstation gemaakt, een eigen weer hut gebouwd? Of misschien een webcam? Deel dan hier ervaringen, (bouw-)tekening etc...
Door Pringelz
Als ik dit topic even doorlees, is dit wel een mooi project ! Ben benieuwd naar het eindresultaat Joris ;) !
Door jorissynaeve
Wij ook. Momenteel zijn op uitzondering van het 1-wire systeem en de chips (om uit te lezen van de computer) alle onderdelen in mijn bezit. Volgende week hoop ik de eerste sensor af te hebben :)
Door jorissynaeve
Aan de mensen die meedoen aan het sneeuwproject!
Ik ben vanwege mijn werk momenteel niet in België (zou normaal maandag terug thuis zijn). Echter heb ik van het thuisfront gehoren gekregen dat sinds begin deze week de onderdelen uit Amerika eindelijk binnen zijn. Ze hebben een maand in de douane in België gelegen!! Van zodra ik terug thuis ben laat ik meer weten op jullie emailadres. Bij deze hoop ik je toch wat op de hoogte te houden via het mega-dure internet hier in Duitsland.
Door jorissynaeve
Alle onderdelen zijn eindelijk binnen en dus kon het eerste prototype van de sensor in elkaar gestoken worden.
De eerste testresultaten lijken veelbelovend:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Bijlagen
VDD.png
VDD.png (15.76 KiB) 3019 keer bekeken
Door jorissynaeve
De eerste resultaten met de sneeuwsensor in actie zijn binnen:

Afbeelding

Ondertussen zijn de sensor-onderdelen naar alle project-deelnemers gestuurd (enkel diegene die een gesoldeerde sensor wouden hebben).
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 19