Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door hanszzz
[img] hallo allemaal na veel lezen op het forum en zowat alle software uitgeprobeert lukt het mij niet om mijn data van de tfa nexus pro op mijn site te zetten

ik gebruik wswin en als ftp filezilla als ik het op de site zet zie ik de tabellen en waarden wel maar geen plaatjes ik ben een leek op dit gebied hoor kijk net om de hoek :laugh:

nu de vraag hoe krijg ik mijn data actueel en ververst met deze progammas na veel stoeien wil het maar niet lukken :S

alvast bedankt hans uut warten [img]
Door relin
Ik upload mijn data om de 5 min. met Fling File Transfer. Is freeware. Ik ben ook een leek maar Fling kan je instellen om om de zoveel tijd een map (of meerdere) op je PC/server na te laten kijken op veranderde bestanden en deze worden dan geupload. Met WsWin kan ik je helaas niet helpen. WsWin gebruik ik, maar aangezien ik een La Crosse WS3600 heb gebeurt dit anders dan bij jouw.

Groet Remko
Door jango
hanszzz schrijft:
[img] hallo allemaal na veel lezen op het forum en zowat alle software uitgeprobeert lukt het mij niet om mijn data van de tfa nexus pro op mijn site te zetten

ik gebruik wswin en als ftp filezilla als ik het op de site zet zie ik de tabellen en waarden wel maar geen plaatjes ik ben een leek op dit gebied hoor kijk net om de hoek :laugh:

nu de vraag hoe krijg ik mijn data actueel en ververst met deze progammas na veel stoeien wil het maar niet lukken :S

alvast bedankt hans uut warten [img]

Hans

Het is niet helemaal duidelijk wat je bedoeld.
Maar als ik het goed begrijp staat er wel wat op je site.
Het kan zijn dat de plaatjes nog niet op je webhostadres staan zodat je deze daar nog moet opzetten.
Wat is het adres van je site dan kunnen we meekijken wat je bedoeld.

@relin Het maakt niets uit wat voor station je gebruikt, dat is alleen van belang om in te stellen dat WsWin je station kan vinden.

Groet Jan
Door hanszzz
hey jan ik ben even aan het testen op mijn webserver van mijn profider als ik het upload naar de site komt het wel aan maar ziet de plaatjes niet
als ik wld configurator gebruik en ik zie wat er staat start tie op maar daarnaar wit scherm dus ziet tie ook niets ik ben een newby op dat gebied hoor

en het comminiseren lukt wel van station naar pc maar van pc naar website niet dus niet actueel ppffttttt na een week nog geen resultaat geboekt moet maar prof zoeken hahaha

bedankt en gegrt
Door wslangerak
jango schrijft:
Wat is het adres van je site dan kunnen we meekijken wat je bedoeld.

Dat maakt het een stuk makkelijker om te helpen Hans!
Door hanszzz
dat is het ook juist als ik de link geef moet je gebruikers naam en wachtwoord invoeren jango zal eens in de buurt vragen hoe dit te verhelpen is en dat jullie er gewoon op kunnnen komen hahah met hard en software geen probleen hier maar ff wat op een website zetten homaar lol

iedereen zijn hobby en kunnen
Door wslangerak
We bedoelen niet je ftp-gegevens ofzo, maar gewoon het adres van je homepage bij je provider. Daar is geen wachtwoord voor nodig.
Door relin
jango schrijft:
@relin Het maakt niets uit wat voor station je gebruikt, dat is alleen van belang om in te stellen dat WsWin je station kan vinden.

Groet Jan

Hoi Jan,

WsWin zal mijn station niet kunnen vinden, maar moet via filewatching het history.dat bestand uit Heavy Weather lezen (dat mijn weerstation uitleest). Dat gaat m.i. dus anders dan rechtstreeks een station op WsWin. De uiteindelijke output zal wel hetzelfde zijn als alles juist is aangevinkt in WsWin.

Maar dit gaat offtopic. Ging er vanuit dat het station van Hans wel door WsWin werd uitgelezen en dat het uploaden niet automatisch lukt.

Hans
Maakt WsWin wel grafieken aan? Staan in de map C:\\ Programfiles\\ WSwin\\ html op je PC (als het goed is).

Een paar printscreens van je WsWin instellingen internet kan misschien ook verhelderend werken.
Door hanszzz
heren ik kom er even op terug hoor krijg het niet voor elkaar om de ftp naar http te krijgen zal morgen eens even bellen hoe doet moet

ik heb alles er staan hoor tabellen grafieken en current zal als de website het doet een paar printsreens erop zetten

tot laters hans