Algemeen forum voor discussie over de website
Door Eckie76
Lol, we gaan gewoon een totale anarchie creëren?

Voor degenen die niet weten wat een totale anarchie inhoudt ( met dank aan onze vrienden van Wikipedster)

Anarchie=
het streven naar een geweldloze situatie of samenleving waarin mensen zonder macht of autoriteit leven (anarchie). Het is de verzameling denkwijzen die terug te brengen is tot de gedachte dat een individu op geen enkele manier een ondergeschiktheid áán of vàn iets of iemand erkent. In de omgangstaal wordt de term anarchisme vaak verward met een andere duiding van het begrip anarchie, dat vooral gebruikt wordt om chaos en wanorde aan te geven. Met de term sociaal-anarchisme tracht men die verwarring tegen te gaan.
Door Snarf2000
Van mij mogen de moderators in overleg.
En bij mijn naam staat tussen haakjes (Gebruiker) en bv bij wslangerak (Moderator)
Duidelijk genoeg.

Maar laten we de reacties van de komende dag(en) afwachten wat de meningen zijn van de overige Moderators en Gebruikers.
De "spaarders" van punten onder ons zullen het waarschijnlijk niet erg leuk vinden, maar ja,....We leven in een democratie. (Toch?)

Frans
Door wslangerak
Haha ja, dus toch een bom op HWA zoals Frans elders schreef.

Nee dat zou te ver gaan, maar ik heb het nut nooit zo ingezien van die gradaties. Alsof je inderdaad "punten" kan halen met het aantal posts.
Je zou punten moeten kunnen verzamelen met het aantal goede behulpzame antwoorden dat je geeft, zou veel beter werken. En als je de honderd punten haalt ... een slagroomtaart. Ofzo.
Door Eckie76
Volgens mij worden die "punten" alleen op basis van het aantal berichten gegegeven, geheel automatisch, maar zeker weet ik dat niet.
Ik schrik nu zelfs, want het was me niet eerder opgevallen dat ik al platina gescoord heb hier :)

Als er ook een gradatie was in het aantal aanvaringen zou ik met afstand de nummer 1 van België...euh Nederland zijn :)
Door SpeedyGJ
Klopt, dit wordt berekent door de aantal punten.
Van mij mag dit wel weg gelaten worden, in plaats daarvan op basis van berichten een +1 of -1 geven en in het profiel de gemiddeld aantal punten in positief / negatief laten weergeven.
Door Snarf2000
Dan zou het net zo moeten op bv http://www.experts-exchange.com/

Hier wordt je door je antwoorden op vragen beloond door anderen.
Hoe dat precies zit weet ik niet, maar het is iets van:
Dank je wel voor je hulp en hier heb je een punt (of whatever)
En een topic blijft net zo lang open totdat je probleem is opgelost.
Te sluiten door de starter of een Moderator.

En strafpunten voor l*l verhalen? :woohoo:

Maar dan krijgt iemand het heel druk.
Het hele HWA zou wat betreft het forum over de kop moeten.

Sorry Luc.

Oant moarn.

Frans

@Speedy: Je was me voor. Idee is nagenoeg hetzelfde.
Door Eckie76
Even offtopic, maar de temperatuur blijft maar stijgen hier. Eerst een boel heisa over ontwrichtende sneeuwval (uiteindelijk in Roermond net een poedersuikerlaagje waar nog geen vlieg in wegzakt). Vervolgens wordt -6 tot -8 verwacht en inmiddels is het +1 hier.

De weerbureaus hebben over enkele uren weer veel uit te leggen...
Door meteozwolle
Wat ik mij afvraag,

waarom is het zo belangrijk om te weten wat je status/niveau is.

we zitten hier toch op een forum met weer-enthousiasten ?
het is toch geen legeronderdeel met rangen enzo ?

mijn advies: afschaffen die graduatie
Door MarTan
Hoi allen,

Leuk punt, goed punt en alweer een punt op dit punt.
Ach het is maar een getalletje wat slechts aangeeft hoe vaak iemand op het forum een berichtje achterlaat. Of iemand daarmee ook gelijk een expert is blijft maar de vraag, maar is in iedergevaal vaak terug te vinden en cind het leuk om berochtjes achter te laten. Hihih ben er ook eentje.;)
Het is maar een forum en geen hi tech zoals Frans al aanhaalde.
Gaan we dan niet helemaal afdwalen van het weer en als de amateurs onder elkaar.
Je wordt vaak goed geholpen op het forum en dat is het belangrijkste en niet hoe goed iemand wel is. Lijkt wel bijna een beoordeling van wat je allemaal doet. Het blijft voor velen een hobby en daar moeten we het ook bij houden lijkt mij.

Martijn
Door petergroeneveld
MarTan schrijft:
Hoi allen,

Leuk punt, goed punt en alweer een punt op dit punt.
Ach het is maar een getalletje wat slechts aangeeft hoe vaak iemand op het forum een berichtje achterlaat. Of iemand daarmee ook gelijk een expert is blijft maar de vraag, maar is in iedergevaal vaak terug te vinden en cind het leuk om berochtjes achter te laten. Hihih ben er ook eentje.;)
Het is maar een forum en geen hi tech zoals Frans al aanhaalde.
Gaan we dan niet helemaal afdwalen van het weer en als de amateurs onder elkaar.
Je wordt vaak goed geholpen op het forum en dat is het belangrijkste en niet hoe goed iemand wel is. Lijkt wel bijna een beoordeling van wat je allemaal doet. Het blijft voor velen een hobby en daar moeten we het ook bij houden lijkt mij.

Martijn

Hier moet ik me volledig bij aansluiten Martijn, ;) goed punt, zo nu heb ik er ook weer een berichtje bij zonder als expert gehandeld te hebben. :laugh: