Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door ws vreewijk
Hanzzzzzzzz dit is een nieuw topic zie ik je had er al een over dit onderwerp genaamt PFFFFFFF dus dit maakt het er niet overzichtelijker op :unsure:

Een vraag heb je nog iets gehad aan mijn posting met vidio uitleg of heb je dat over het hoofd gezien ??????:woohoo:

mvr gr Chris
Door hanszzz
ja sorry was niet de bedoeling nieuw topic
morgen cris ik zal de video`s even doorzien bedankt voor de link
heb nu wat staan op de site dat is van wdl als ik dat erop zet komt het ook in beeld
maar van wswin komt het niet goed aan zie geen tabellen
mocht het niet lukken moet ik maar om profesionele hulp gaan zoeken die dat op de site kan zetten alvast bedankt
Door ws vreewijk
Hi Hanzzz

ok dan ik heb je gegevens ook gezien op je web

Maaruh ik krijg het idee dat je nog helemaal geen website hebt gemaakt.
Je bengt nu puur wd live in beeld.

Als je ws win erop wil zetten moet je denk ik eerst een website maken met een builder
en vervolgens kan je dan je weer gegevens uploaden maar ik ben geen wonder op dat gebied ik probeer even te achterhalen wat er fout gaat.

VRAAG: heb je al een home page aangemaakt dus een pagina waarop alles moet komen
ik zit op mn werk maar lees af en toe even mee hier dus ben benieuwd naar je antwoord.
En ik heb ook moeten puzzelen maar met wat hulp is het allemaal goed te doen.

mvr gr Chris
Door hanszzz
klopt cris dat is eigenlijk wat ik graag wil zoals wijchen

heb de video gezien maar ik heb hier geen wap file dat is vreemd verder doet alles het goed.
Door ws vreewijk
De beste tip die ik geven kan stuur Willy ff een mailtje is een toffe peer die helpt je zo verder.

greetzzzz Chris
Door hanszzz
ik bedoel dat ik dat op mijn homepage kan zetten website komt er nog wel moet ik mij eerst goed ik verdiepen
Door wslangerak
Voor de duidelijkheid, Hans: je "Homepage" is ook een website. Jij bedoelt dat je een eigen domein krijgt zoals www.weerstationwartena.nl of iets dergelijks.
Door Weerstation Kaatsheuvel
wslangerak schrijft:
Voor de duidelijkheid, Hans: je "Homepage" is ook een website. Jij bedoelt dat je een eigen domein krijgt zoals www.weerstationwartena.nl of iets dergelijks.
Deze link werkt niet. gr Hans :(