Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door WSWijk
Weerstation Kaatsheuvel schrijft:
wslangerak schrijft:
Voor de duidelijkheid, Hans: je "Homepage" is ook een website. Jij bedoelt dat je een eigen domein krijgt zoals www.weerstationwartena.nl of iets dergelijks.
Deze link werkt niet. gr Hans :(

Dat klopt Hans, dit was een voorbeeld domeinnaam van Kees.

De site schijnt te draaien op:
http://members.upc.nl/j.swijghuizen

Groetjes

Theo
Door Weerstation Kaatsheuvel
WSWijk schrijft:
Weerstation Kaatsheuvel schrijft:
wslangerak schrijft:
Voor de duidelijkheid, Hans: je "Homepage" is ook een website. Jij bedoelt dat je een eigen domein krijgt zoals www.weerstationwartena.nl of iets dergelijks.
Deze link werkt niet. gr Hans :(

Dat klopt Hans, dit was een voorbeeld domeinnaam van Kees.

De site schijnt te draaien op:
http://members.upc.nl/j.swijghuizen

Groetjes

Theo
Achteraf toen ik mijn bericht plaatste twijfelde ik al,maar toch bedankt Theo. Groet,
Hans:)
Door jango
Hanzzz

Je zegt dat je onderdelen van WsWin met ftp naar je site hebt getransfereerd.
Staan daar dan ook die bestanden op?
Dit kun je bekijken via je ftp, dan komen alle bestanden op je memberspagina in beeld.
Als er dan van die bestanden op staan zijn ze ook oproepbaar met de webbrowser.
Je roept dit op met http://www.je%20membersadres/(event.%20map%20naam/naam%20bestand.html (of htm)

Ik hoop dat je dit klaar krijgt.

@ Hans dit is dus een voorbeeld!!!!

Groet, Jan
Door hanszzz
nou mensen ik hou het voor gezien van alles geinstaleerd en geprobeert en niets lukt ik kan mijn data mooi op de pc aflezen dan maar niet op het net
ik wou iedereeen ff bedanken voor de tips en truks en tot de volgende keer maar weer
Door WSWijk
hanszzz schrijft:
nou mensen ik hou het voor gezien van alles geinstaleerd en geprobeert en niets lukt ik kan mijn data mooi op de pc aflezen dan maar niet op het net
ik wou iedereeen ff bedanken voor de tips en truks en tot de volgende keer maar weer

Hoi Hans,

Nou, ik zie op dit moment de overzichtspagina van (volgens mij) WSWIN...
Met de waardes van 18.50 uur.

Klopt dat?

Groeten

Theo
Door ws vreewijk
Hallo Hans

Er is in ieder geval iets te zien nu van ws win alleen updaten nog ff uitzoeken.
Ik moet wel iets naar beneden scrollen eerste plaatje is leeg maar daaronder staatie gewoon.

Heb je nog geprobeerd Willy meteo wijchen noord een mail te sturen ????
Ik zou het nog niet opgeven zo hebben we allemaal moeten puzzelen komt vast goed.

gr Chris
Door hanszzz
heb wel gemailt maar niets ontvangen hier

ik heb genoeg gepuzzelt chris ben er gewoon zat van kan het mooi op de pc zien dat is genoeg straks als het ijs weg is pak ik mijn andere hobby weer op roofvissen lol

laterszzzzzzzzzz
Door ws vreewijk
Roof vissen dan moet je even op mn site kijken links boven foto album kies dan slide show

ok duidelijk is misschien niet jouw ding dat gepuzzel.

greetzzzzzzz Chris