Algemeen forum voor discussie over de website
Door Hans1960
Ben zeer benieuwd wat er morgen 16-12-10 gaat vallen qua sneeuw in Nederland ,
wordt voor het Oosten van het land nog wel een paar cm voorspeld
We zullen het zien....:) :)
Door meteozwolle
mee eens.

het lijkt erop dat langs de lijn assen - eindhoven het spannend gaat worden voor wat betreft sneeuw en/of ijzel.

laat zwolle nu net op die lijn liggen :cheer:
Door Eckie76
Ben er ook erg benieuwd naar. Moet morgenvroeg met de wagen naar Eindhoven, en dat is bij goed weer al een ramp vaak over de A2 :)

Omdat de vorst nu aardig in de grond zit, kan het morgen spiegelglad gaan worden mocht er zelfs ten oosten tijdelijk (ijs)regen / natte sneeuw vallen.
Ik vraag me af of er nog genoeg neerslag overblijft als de koude zone weer vanuit het noorden overtrekt. We zullen het morgen gauw genoeg weten.
Door Snarf2000
Als ik de voorspellingen van YR.NO mag geloven komen we morgen lekker bedrogen uit door de nederlandse/belgische voorspellers.

Regen, regen en regen voor bijna geheel nederland.

Ik ben benieuwd wie hier gelijk gaat krijgen.

*Offtopic*
Persoonlijk hou ik het zelf op:
De gehele dag regen en laat op de middag een 2 a 3 cm sneeuw.
Gebaseerd op: mijn gevoel :laugh:
Door forsurh
meteozwolle schrijft:
Ik neem vandaag maar een paraplu mee :cheer:

Denk ik ook, WxSim voorspelt bij mij al de hele week maar een enkele cm, maar we zullen zien. Nat nu hier met 2,5c in de plus...
Door tjabine
Hier geen sneeuw, maar temperatuur vliegt omlaag.(Noord-Holland)
Dus even wachten nog en dan zal het hier ook wel sneeuw worden.
Door petergroeneveld
Op dit moment 14:25 uur alleen maar natte sneeuw in Limburg zie ook de prachtige live stream video beelden van de markt in Sittard.

Vanmorgen wat stuifsneeuw bij ons gevallen nu alleen wat natte sneeuw in gesmolten toestand al 0,8mm, temperatuur 1,0 graad Celsius momenteel constand, steeds meer wind nu gem. rond 22km/h uit ZZW, de luchtdruk flink gezakt naar 1001hpa. De grote verwachting van sneeuwval is tot dusverre uitgebleven. :laugh:

Voor vanavond en vannacht wel kans op wat sneeuw, ben benieuwd. ;)