Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door weatherservice
Even serieus? Wie gebruikt er nu nog buienradar om neerslag weer te geven...

Dat concept werkt totaal niet. Je bent veel beter af met de Belgocontrol radar of een radar van meteoservices. Die gaan actueel en veel nauwkeuriger alles weergeven..

Buienradar.nl = 0% waarde voor mij
Door AenG
weatherservice schrijft:

Dat concept werkt totaal niet. Je bent veel beter af met de Belgocontrol radar of een radar van meteoservices. Die gaan actueel en veel nauwkeuriger alles weergeven..

Nou.....geef maar eens wat linkjes, dan gaan we kijken of je gelijk hebt.
Door meteozwolle
weatherservice schrijft:

heb je daar ook url's van ?

dan kunnen we wat zaken vergelijken.

mvg,

Marcel
Door WEERSTATION KLAZIENAVEEN
Ik ben het ook met AenG en Meteo Zwolle eens.

Kom maar op met die linkjes, Ik ben ook zeer benieuwd :)

Mvg, Martijn
Door forsurh
weatherservice schrijft:

Het maakt mij op zich niet zoveel uit welke link.

Maar buienradar (=radardata van KNMI) met de radar in Den Helder en De Bilt is wel het meest betrouwbaar voor mij in Noord Nederland.

Groeten,
Wisse
Door xray21
weatherservice schrijft:

Op je site gebruik je toch ook buienradar...dus: Wie gebruikt er nu nog buienradar om neerslag weer te geven... : Antwoord jij zelf.
Door Overijse
weatherservice schrijft:

Data voor al die links komt toch allemaal van dezelfde radars hoor Nicolas, het is gewoon de wijze van presentatie en/of interpretatie die anders is.

Grtz
Kris
Door WEERSTATION KLAZIENAVEEN
Bedankt voor de link.

Jammer dat het alleen een Radar voor Belgie is,Wij Nederlanders zijn dus aangewezen op de KNMI radar en buienradar.Overigens heb ik hier geen problemen mee hoor.;)

Ik heb beide Radar's op mijn site

Mvg, Martijn
Door forsurh
Overijse schrijft:
weatherservice schrijft:

Data voor al die links komt toch allemaal van dezelfde radars hoor Nicolas, het is gewoon de wijze van presentatie en/of interpretatie die anders is.

Grtz
Kris

Exact. Zelfde geldt hier in Nederland. De beide radars in De Bilt en Den Helder zijn van het rijk cq KNMI. De data wordt gewoon doorgegeven naar de verschillende meteobedrijven.

Maar goed, ik heb nog geen linkje nu van een plaatje. Misschien is het er ook wel niet en vraag ik weer te moeilijk :S

Groeten,
Wisse