Ben je nieuw hier op het forum? Dan stellen we het op prijs als je jezelf even wilt voorstellen...
Door jimmy
Goedenavond allemaal,

Mijn naam is Jimmy, ben nog eventjes 19, en kom uit Rotterdam.

Na flink wat zwerven over internet en een groot aantal weerforums(die allemaal uiteindelijk problemen kregen met het winterliefhebber/zomerliefhebber kamp) ben ik nu hier terecht gekomen. Mijn favoriete seizoen is elk seizoen. De zomer met de felle hitte onweders, de winter met veel sneeuw en ijs, de lente met de nieuw opkomende bloemen, de herfst met de stormen. Zo heeft elk seizoen wat moois voor mij. Me hobby's zijn uiteraard het weer, fotografie, voetbal, en alles wat gemotoriseerd is. En ja voor de rest ben ik niet z'n boeiend persoon, als er nog vragen zijn, stel ze gerust!

Mvg,
Jimmy
Door leonie
Ik stel me meteeen ook even voor in hetzelfde topic als dat goed is.

Mijn naam is Leonie, ik ben 27 en kom uit ter apel. Mijn hobby's zijn o.a. het weer, fotografie, paardrijden en muziek.
Over mijn favoriete seizoen kan ik me geheel bij Jimmy aansluiten, elk seizoen heeft iets bijzonders.

Groeten, Leonie
Door tinuz97
Welkom samen :)
Ik ben hier al eventjes,maar zal mij aan jullie ook even voorstellen:
Ik ben Martijn,ik ben 31 en kom uit Berghem (bij oss)
Mijn hobby's zijn oa Fotografie,het weer,fitness (kickfun)computers frotten op zijn brabants,'bankieren' op de bank met een goede film ben ik ook niet vies van :laugh:
Ook ik vind elke seizoen wel iets hebben,natuurlijk heeft ieder zo zijn voorkeur,als het maar droog is als ik op de fiets moet lol.
Door Mike
Jimmy en Leonie, beiden welkom op HWA.

Hebben julie nog weersites waar we een kijkje op kunnen nemen?
Door leonie
Hoi Martijn en Mike, bedankt voor het welkom.

Ik heb geen weersite. M'n centjes gaan momenteel allemaal naar de hobby fotografie :blush: dus van mijn kant komen er nu nog geen waarnemingen. Ja, per foto haha.
Maar wellicht gaat het er in de toekomst nog van komen. Ik kan me er hier in ieder geval vast in verdiepen.
Door Mike
leonie schrijft:
Hoi Martijn en Mike, bedankt voor het welkom.

Ik heb geen weersite. M'n centjes gaan momenteel allemaal naar de hobby fotografie :blush: dus van mijn kant komen er nu nog geen waarnemingen. Ja, per foto haha.
Maar wellicht gaat het er in de toekomst nog van komen. Ik kan me er hier in ieder geval vast in verdiepen.

Ach, misschien dat de kerstman nog bij je langskomt ;)
Maar (weer)foto's zijn ook leuk om naar te kijken hoor, staan die nog ergens online?.
En waar maak je de foto's mee?, Canon, Nikon, Sony..........?????.

Groeten, Mike.
Door leonie
Ik maak foto's met een Canon EOS 550D. Ik heb wel foto's op een ander weerforum staan maar die kun je alleen bekijken als je daar lid bent (wibisa)

Ik zal zo snel mogelijk wat foto's posten hier.
Door jango
Welkom op het forum beide.

En hierbij ook even een verzoek om jullie profiel verder in te vullen.
Dit is een gebruikelijke vraag aan forum deelnemer zodat andere aan de rechterzijde van je bericht wat info van de betrokkene meekrijgen.

Gr. Jan