Algemeen forum voor discussie over de website
Door tinuz97
Met hulp (lees ik heb niks gedaan,alleen op mijn server gezet lol) heb ik het eindelijk ook werken de xml Mos verwachting....
SUPER MEGA bedankt Eckie!
Ben net een klein kind nu (spreekwoordelijk dan) :laugh:
Door Eckie76
tinuz97 schrijft:
Met hulp (lees ik heb niks gedaan,alleen op mijn server gezet lol) heb ik het eindelijk ook werken de xml Mos verwachting....

Niks te danken, Martijn. Mijn dank gaat voornamelijk uit naar Joris Synaeve, Kees (moderator) en Luc. Zonder hen had ik ook niet voor elkaar gekregen. Alle credits dus ook naar hen :)
Door Mike
tinuz97 schrijft:

Nou ik weet niet of je jou site ook met Opera webbrowser kan bekijken, maar daar staat het nu ineens vol met foutmeldingen :S

Afbeelding

En zo te zien is de MOS weer bijgewerkt :)
Door petergroeneveld
Mike schrijft:
tinuz97 schrijft:

Nou ik weet niet of je jou site ook met Opera webbrowser kan bekijken, maar daar staat het nu ineens vol met foutmeldingen :S

Afbeelding

En zo te zien is de MOS weer bijgewerkt :)

Doe mij ook maar een "patatje met" Martijn. :laugh: Met FF geen fouten!

@Mike bedankt voor het door geven is bij mij nu ook bijgewerkt!
Door tinuz97
Ja waar dat van komt weet ik ook nog niet,als je op dat moment F5 drukt is het weg :blink:
Als ik veel tijd heb ga ik een frisse installatie maken met de nieuwe saratoga template...ik weet niet waar ik die fout moet zoeken haha,teveel mee gefrot denk ik :laugh:
Door forsurh
Eckie76 schrijft:
tinuz97 schrijft:
Aangezien er regelmatig problemen mee zijn:
Hoe plaats ik die xml op mijn site?
Heb geen verstand van xml,hoe je dat zichtbaar maakt op een site :blush:
Of is er een kant en klaar script voor? Zodat ik alleen maar de xml feed van mij hoef toe te voegen?
Alvast bedankt :)

PM me even je mailadres, dan stuur ik je een script.
Je moet dan wel de ID van jouw weerstation aanpassen. Het zijn 2 bestanden plus weersymbolen.

Olaf,

Dit is toch het script van Joris van 20-5-2009. Of is er tussentijds nog wat veranderd? Ik ga hier ook maar es mee aan de slag...

Groeten,
Wisse