Discussie forum over het weer, weerbericht, vooruitzichten etc
Door Luc
Hier ook, bij temperaturen net boven nul. Op het 925 hPA vlak schijnt nog een warme laag te zitten waardoor er ook bij jou regen valt.

Overigens gaat de regen vanavond in het Zuid-Oosten over in sneeuw. Voor Limburg wordt 10 tot 20cm verwacht tot en met morgenavond. Net over de grens in Duitsland is de sneeuwzone nog actiever. Volgens de KNMI Guidance zou een kleine verschuiving van dit gebied voor nog meer sneeuw in het het Zuid-Oosten kunnen zorgen.

Ik wilde eigenlijk vanmiddag een foto van de kids maken in de sneeuw voor op de kerstkaart. Omdat het nu regent en omdat er morgen weer verse sneeuw ligt, stel ik dat maar een dagje uit. We versturen de kerstkaarten toch altijd te laat. :ohmy:

Gr,
Luc
Door tinuz97
Ja,wij willen een HWA kerstkaart alla Luc :laugh:
En dan in de trend van niet wensen,maar ik voorspel een goede kerst en fijne feeestdagen :laugh:
Hier nog -1,2 graden en 1003.3 hPa.
Vanmorgen wat lichte ijsregen gehad,maar te weinig om te kunnen meten helaas.
Door wsEpe
Nou, hier een beetje motsneeuw bij een temp. van ruim 2 graden onder nul. Bezig met de 6e ijsdag op rij, de 15e van december en gezien de voorspellingen op dit moment komen er nog heel wat dagen bij. Wellicht dat de rest van het jaar de temperatuur niet meer boven het vriespunt komt.
Als het zo doorgaat, komt december bij de koudste maanden sinds 1900 en staat dan in het rijtje met oa 1933, 1963 en 1995.
Door Marcel
Ik moet om 17.00 uur gaan werken, kan ik er live van genieten. Hoewel met het strooibeleid in de regio zal het dan wel weer glibberen worden. Persoonlijk kan mij niet genoeg vallen, maar voor het werk...

Marcel
Door Marcel
die ijsdag gaan wij misschien hier ook wel weer halen, Tact -0.8C momenteel.

Marcel