Discussie forum met vragen over Davis weerstations, specificaties, ervaringen etc..
Door SpeedyGJ
fotogw schrijft:
wthus schrijft:
De komende tijd maar zonder temp/hum data stellen.

Hallo Wilber,

Vraag een van de moderatoren de temp/hum van je weerstation even uit te zetten op HWA. Volgens mij kan dat via een PM aan Luc of een van de andere moderatoren. De nu gerapporteerde waarde wijkt zoals je gemerkt hebt nogal af. Hopen dat je snel de boel weer werkend krijgt, en weer een goede meting hebt!

Gerhard
www.weeropdeveluwe.nl

De lage data viel me al op, na dit topic te hebben gelezen heb ik Doetinchem (Dichteren) tijdelijk verbannen voor de extremen.

Aan wthus: Als de problemen zijn opgelost dan hoor ik dat graag, dan kan ik je namelijk weer van blokkade halen :)

Voor de rest, pfff echt rot zeg...en dat nu net in deze tijd. Het is zo wie zo al niet leuk, tja heb het al 2X mee gemaakt.
Door wthus
SpeedyGJ schrijft:
fotogw schrijft:
wthus schrijft:
De komende tijd maar zonder temp/hum data stellen.

Hallo Wilber,

Vraag een van de moderatoren de temp/hum van je weerstation even uit te zetten op HWA. Volgens mij kan dat via een PM aan Luc of een van de andere moderatoren. De nu gerapporteerde waarde wijkt zoals je gemerkt hebt nogal af. Hopen dat je snel de boel weer werkend krijgt, en weer een goede meting hebt!

Gerhard
www.weeropdeveluwe.nl

De lage data viel me al op, na dit topic te hebben gelezen heb ik Doetinchem (Dichteren) tijdelijk verbannen voor de extremen.

Aan wthus: Als de problemen zijn opgelost dan hoor ik dat graag, dan kan ik je namelijk weer van blokkade halen :)

Voor de rest, pfff echt rot zeg...en dat nu net in deze tijd. Het is zo wie zo al niet leuk, tja heb het al 2X mee gemaakt.

Huh, ben jij moderator/beheerder van HWA?
Had gisteravond al een mailtje gestuurd.
Door wthus
Ik heb vannavond pas het deksel eraf kunnen schroeven. Gisteren een net te dikke schroevendraaier meegenomen. Het zwarte geval was dus inderdaad gelige/bruinige slijm aan het uitstoten. Wat een bende. Vind dat erg slecht voor Davis dat hun apparatuur het al zo snel begeeft.
Door wthus
wthus schrijft:
Ik heb vannavond pas het deksel eraf kunnen schroeven. Gisteren een net te dikke schroevendraaier meegenomen. Het zwarte geval was dus inderdaad gelige/bruinige slijm aan het uitstoten. Wat een bende. Vind dat erg slecht voor Davis dat hun apparatuur het al zo snel begeeft.

Ik heb de onderste doorgeknipt, maar hij wil nog niet lopen op de batterij, of kan ik hem er het beste helemaal af knippen?
Door ws vreewijk
nee EEN pootje moet voldoende zijn

maar het kan dat je spiksplinter nieuwe batterij nu leeg is,door dat de super cap intern sluiting heeft.
Dus isie in middels leeggezogen

stop dr ff een nieuwe in.

als je wil weten welke super cap je zou moeten bestellen bij c***d laat het dan ff weten.

hou ons ff op de hoogte.

gr Chris
Door Weerstation Kaatsheuvel
ws vreewijk schrijft:

maar het kan dat je spiksplinter nieuwe batterij nu leeg is,door dat de super cap intern sluiting heeft.

als je wil weten welke super cap je zou moeten bestellen bij c***d laat het dan ff weten.

hou ons ff op de hoogte.

gr Chris
Mag de leverancier niet vermeld worden?Gr Hans :huh:
Door tjabine
Weerstation Kaatsheuvel schrijft:
ws vreewijk schrijft:

hou ons ff op de hoogte.

gr Chris
Mag de leverancier niet vermeld worden?Gr Hans :huh:

Conrad soms :woohoo:
Door ws vreewijk
PFFFFFFFFFFFF ZUCHT DAT IS DR UIT

Ik zou zeker niet de orginele nemen daar heb ik totaal geen vertrouwen meer in.

gr Chris