Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door dualfoot
Hallo,

Ik zit met een vraag en een probleem.

Probleem: Ik heb mijn TFA Nexus weerstation net vandaag aangesloten op mijn computer. Alleen nu lukt het uploaden van de bestanden naar mijn website (klik hier) deels. Ik heb nog een standaard pagina zoals je kunt zien.
Het eerste plaatje (summary.gif) word elke 5 minuten automatisch opnieuw gemaakt maar de rest blijf gewoon onveranderd terwijl ik had verwacht dat alles ververst zou worden. Hoe kan ik er voor zorgen dat alles ververst word?

Vraag: Ik ben een gevorderde html/css gebruiker (php klein beetje) en nu was ik van plan mijn eigen website te maken. Ik heb hier al vrij veel ervaring mee. Ik heb nu een html template (nog simpel, alleen tabellen). In die template heb ik tags gezet voor bijvoorbeeld de temperatuur en regen. Nu lukt het mij niet om deze op mijn website te krijgen. Ik las dat je via: internet file creation & uploads moets doen (setup #2 -->#29 special custom file convers). Nu lukt dit voor geen meter. Kan iemand mij graag precies uitleggen hoe ik dit moet doen. (Vooral het venster van special custom file convers)

Ik weet dat ik erg veel vraag maar ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Frank
Door dualfoot
Ik heb na veel knutselen eindelijk mijn eigen custom page alleen zit nog met een paar problemen.

1) Mijn eigengemaakte pagina staat online als wx.html deze moet index.html worden maar die is er al.
2) Sommige graden Celsius tekentjes worden wel weergegeven en andere niet. ([url=weer.fbloo.nl/wx.html]Website[/url]

Ik moet ook nog iets in de instellingen veranderen wat me nog niet lukt. Nu word de website elke minuut ververst maar ik wil dat dit elke 5 minuten word gedaan. Hoe doe ik dit?

Groeten

Frank
Door jango
dualfoot schrijft:
Hallo,

Ik zit met een vraag en een probleem.

Probleem: Ik heb mijn TFA Nexus weerstation net vandaag aangesloten op mijn computer. Alleen nu lukt het uploaden van de bestanden naar mijn website (klik hier) deels. Ik heb nog een standaard pagina zoals je kunt zien.
Het eerste plaatje (summary.gif) word elke 5 minuten automatisch opnieuw gemaakt maar de rest blijf gewoon onveranderd terwijl ik had verwacht dat alles ververst zou worden. Hoe kan ik er voor zorgen dat alles ververst word?

Vraag: Ik ben een gevorderde html/css gebruiker (php klein beetje) en nu was ik van plan mijn eigen website te maken. Ik heb hier al vrij veel ervaring mee. Ik heb nu een html template (nog simpel, alleen tabellen). In die template heb ik tags gezet voor bijvoorbeeld de temperatuur en regen. Nu lukt het mij niet om deze op mijn website te krijgen. Ik las dat je via: internet file creation & uploads moets doen (setup #2 -->#29 special custom file convers). Nu lukt dit voor geen meter. Kan iemand mij graag precies uitleggen hoe ik dit moet doen. (Vooral het venster van special custom file convers)

Ik weet dat ik erg veel vraag maar ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Frank

Is dit probleem inmiddels opgelost?

Zo nee?

Een heel forum met WD gebruikers en niemand met de oplossing?

Heb het wel ooit aangeschaft maar je hebt zoveel mogelijkheden die je kan of moet instellen om het goed werkend te krijgen dat ik het maar opgegeven heb.
Gebruik zelf WL en WsWin zijn veel makkelijker in te stellen.

Nadeel van deze software is dat er minder mogelijkheden in zitten, maar wat wil je tonen op je site?
In mijn ogen voldoende om te tonen aan je bezoekers.

succes en ik hoop dat er toch nog iemand is die je verder helpt.

Gr. Jan
Door dualfoot
Ik heb er naar gezocht maar ik heb niet de juiste instellingen kunnen vinden.
Helaas kan ik het me nog niet veroorloven om mijn computer 24/7 aan te hebben dus ik had vannacht mijn computer uitgezet. Nu heb ik hem vanochtend weer aangezet alleen leest hij alles verkeerd uit. Ik denk dat ik alles even helemaal opnieuw installeer. Ook even de memory van de TFA Nexus legen als dat moet.

Kan je weatherlink ook voor TFA Nexus gebruiken? Nee toch?

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Frank