Alles wat je niet kwijt kunt in een van de andere forums
Door meteohoekvanholland
Ja bizar filmpje, had 'm al een tijdje op mijn website staan, kreeg ook braakneigingen, vooral als hij dat smalle trapje met 10 mm "treden" neemt, brrrrr!

Heb vroeger op heel wat daken gestaan als 3 meter piraat, maar dit zou ik never nooit durven, RESPECT!
Door JPC
Ja ik moet, als het wat beter weer is, ook weer het dak op. En dat is toch niet mijn favoriete bezigheid.
Of het nu een kudde vogels, een verlate of te vroege vuurpijl, of een verdwaalde sneeuwbal is geweest weet ik niet. Maar in de paar dagen dat mijn windmeter vast zat, is er een cupje verdwenen? :( Hij loopt nu dus nog maar op 2 benen. Hij doet het nog wel, maar dan moet er wel wat meer wind staan. Gelukkig zijn ze te koop in Zoetermeer bij je weet wel
Door reitsma1960
Wow, ik wilde ook een mast in de tuin, iets vergelijkbaars...:lol:
Ben achteraf blij dat mijn buren het er niet mee eens waren en ik een dakconstructie heb gemaakt. Kan nu vanuit mijn dakraam erbij zonder halsbrekende toeren.

Alhoewel, als men mij zou vragen.......toch even proberen te klimmen.......:unsure:

mvrgr,
Oebel
Door Willie
Leuk filmpje.
Moet je niet net van de Kerst tafel komen.
Die tweede klimmer kan dan ook nog me eten.
Maar zonder dolle waarom ging hij nu naar de top?
Lamp was hij al voor bij.
Wel een mooi uitzicht.
Door Overijse
Willie schrijft:
Leuk filmpje.
Moet je niet net van de Kerst tafel komen.
Die tweede klimmer kan dan ook nog me eten.
Maar zonder dolle waarom ging hij nu naar de top?
Lamp was hij al voor bij.
Wel een mooi uitzicht.

Hij beveiligd zich eerst aan de bliksemafleider net boven de lamp, en maakt plaats voor zijn collega om zich ook te kunnen zekeren. Daarna zullen ze wel die lamp vervangen, maar das niet te zien op dit filmpje.

Uitzicht is mooi das zeker, wat echter niet te zien is op dit filmpje is de bewegingen die de mast zelf maakt in de wind, en dat kan ook heel wat zijn op zo'n hoogte.
Door tjabine
Ik heb zojuist het filmpje voor de 2e keer bekeken, en kwamen toch echt de oliebollen van gister avond omhoog!
Wat moet dat een naar gevoel geven in je buik op zo'n hoogte.