Alles wat je niet kwijt kunt in een van de andere forums
Door Mike
WEERSTATION KLAZIENAVEEN schrijft:
Deze brand heeft nog een flinke staart en nasleep.

De televisie en alle andere media hebben het nu nog steeds over deze brand de hele dag door op alle zenders.

Nog een hoop onduidelijk zo te zien en horen maar Boerenkool en spruiten eten uit eigen tuin wordt voorlopig afgeraden.

Mvg,

Martijn

Er worden geen verontrustende concentraties gemeten, dat kan dan wel kloppen, het ligt nu op de grond namelijk ;)

Een nasleep gaat dit zeker geven, de directe omgeving is behoorlijk vervuilt.

Enja, ik zag gister de burgemeester van Moerdijk op tv :S , ja sorry hoor, maar ik schoot toch wel even in de lach, nouja laat maar zitten verders...........:laugh:
Door WSWijk
Mike schrijft:
Enja, ik zag gister de burgemeester van Moerdijk op tv :S , ja sorry hoor, maar ik schoot toch wel even in de lach, nouja laat maar zitten verders...........:laugh:

:laugh: Ik snap je volledig Mike. Ik had precies hetzelfde.
Dacht eerst dat-ie high was. Te lang bij de brand aanwezig geweest zonder zuurstofmasker of zo...
:woohoo: :woohoo: :woohoo:
Door WEERSTATION KLAZIENAVEEN

Inderdaad, Vreemde man die Burgemeester :unsure: , Of zou hij te dicht bij de brand hebben gestaan en wat Chemische stoffen hebben ingeademd ? ;)

Mvg, Martijn
Door WSWijk
WEERSTATION KLAZIENAVEEN schrijft:

Inderdaad, Vreemde man die Burgemeester :unsure: , Of zou hij te dicht bij de brand hebben gestaan en wat Chemische stoffen hebben ingeademd ? ;)

Mvg, Martijn

ha, ik ga geld verdienen. Ik ga adviseur worden voor de gemeente Moerdijk.

Eerste advies: neem een woordvoerder aan....

:woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo:
Door teesee64
ws vreewijk schrijft:
Enne hier gaat iemand hoofdpijn van krijgen,wedden dat dr zo hier en daar wat schort aan de nodige papieren dat komt vroeg of laat boven water.

greetz |Chris

Het nieuws meld dat de lijsten in beslag genomen zijn en dat ze geheim blijven.

Zal dus wel behoorlijk fout zitten daar. Kans dat het naar buiten komt is klein, volgen mij.

Groet,
Theo