Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door dualfoot
Hallo,

Met trots toon ik jullie: http://www.hetweerinnagele.nl
Dankzij veel hulp van iedereen op dit forum is eindelijk me website af.
Hij was eigenlijk gisteren al af maar ik ben vandaag over gegaan op een minilaptop.
Alles werkt nu perfect. Wel moet ik zeggen dat de grafieken nog niet echt mooi zijn omdat hij nog te weinig data heeft maar dit komt naar verloop van tijd wel goed. Ik zal mijn website wel blijven uitbreiden maar het belangrijkste staat erop!

Ik wil iedereen bedanken die mij geholpen heeft en natuurlijk blijf ik actief op dit forum.

Met vriendelijke groet,

Frank

www.hetweerinnagele.nl

Ps. feedback is altijd welkom:)
Door Mike
Nou ziet er goed uit hoor, ook heel erg mooi zijn je grafieken, gaat een mooie site worden.
Door duck1966
het ziet er erg netjes en duidelijk uit veel suc6 en plezier er mee

groetjes ronald
Door WSWijk
Hoi Frank,

Heb even gekeken. Ziet er netjes en strak uit joh.

Maareehhh... geloof mij maar... je website is NOOIT af...

Een website is net een modelspoorbaan. Ook die is nooit af... :-)

Maar het resultaat wat je nu hebt staan is heel netjes..

Groeten

Theo
Door dualfoot
WSWijk schrijft:
Hoi Frank,

Heb even gekeken. Ziet er netjes en strak uit joh.

Maareehhh... geloof mij maar... je website is NOOIT af...

Een website is net een modelspoorbaan. Ook die is nooit af... :-)

Maar het resultaat wat je nu hebt staan is heel netjes..

Groeten

Theo

Natuurlijk weet ik dat mijn website nooit af is, je zal met de technieken mee moeten gaan en steeds verder uitbreiden. Daarom heb ik ook zegt dat het belangrijkste erop staat.

Verder bedankt voor alle complimenten.

Groet,

Frank
Door dibasta
Ik ben jaloers op je!!

Zou niet eens weten waar te beginnen, denk dat ik met een jaar of tig wel eens een website heb:laugh:

Maar ziet er mooi uit hoor!!!

Groet,
Peter.
Door dualfoot
dibasta schrijft:
Ik ben jaloers op je!!

Zou niet eens weten waar te beginnen, denk dat ik met een jaar of tig wel eens een website heb:laugh:

Maar ziet er mooi uit hoor!!!

Groet,
Peter.

Een website is niet zo heel moeilijk hoor. Het gaat vooral over hoe je hem indeelt en het design.

Het belangrijkste wat je moet is om eerste te zorgen dat je een simpel html pagina maakt. Ik ben begonnen met dit: http://weer.fbloo.nl/weer/index.html De rest komt dan vanzelf. Als het niet lukt moet je het maar zeggen, ik wil je gerust helpen.
Door dibasta
Ik zou dus echt niet weten waar te beginnen, ik lees wel vaak over HTML en Joomla, of zoiets maar geloof me, ik heb daar helemaal geen kaas van gegeten!

Ik denk er over om maar iemand dit voor mij te laten doen, want dit is dus algebra voor me.

Ik heb laatst gelezen van hoe en wat je eigen website maken, als je me nu zou vragen wat heb je gelezen dan? zou ik het niet meer weten.

Dus waag ik me daar helemaal niet aan.

Peter.
Door dualfoot
dibasta schrijft:
Ik zou dus echt niet weten waar te beginnen, ik lees wel vaak over HTML en Joomla, of zoiets maar geloof me, ik heb daar helemaal geen kaas van gegeten!

Ik denk er over om maar iemand dit voor mij te laten doen, want dit is dus algebra voor me.

Ik heb laatst gelezen van hoe en wat je eigen website maken, als je me nu zou vragen wat heb je gelezen dan? zou ik het niet meer weten.

Dus waag ik me daar helemaal niet aan.

Peter.

Je hebt een pm!
Door ws vreewijk
Ziet dr netjes en zeer strak uit.
De grafieken niks mis mee.

En inderdaad het lijkt allemaal moeilijker dan het is een beetje hulp,liefst als je ff met iemand kan meekijken en het lukt.
Nadeel als iemand anders het voor je maakt is het onderhouden en bijwerken en niet te vergeten als er iets mis gaat,dus zoek wat hulp en knutsel voort.

gr Chris

EDIT Kees nog bedankt voor je hulp toendertijd :)