Algemeen forum voor discussie over de website
Door wthus
Meende een paar dagen terug op WW begrepen te hebben dat er naast een temperatuurkaart ook een windsnelheid kaart in m/s is geproduceerd. Waar is deze te bewonderen (komt heel mischien een beetje wind komend etmaal ;) )
Door Ronados
Nog heeeeeeeeeeel even wachten, we zijn bezig deze op de site te installeren :)
Door Eckie76
Is het niet fijner om windsnelheden in km/h te tonen?
Meter per seconde vind ik persoonlijk niet zo overzichtelijk om een echte snelheidsindruk te krijgen.
Door Ronados
Dat is inderdaad ook "bezoekersvriendelijker". Wellicht iets om te overwegen vanavond, maar we gaan eerst proberen het script zelf te verbeteren.
Door Eckie76
Ok, ik vergelijk het met autorijden en in weerberichten wordt ook gesproken van windvlagen t/m 90 km/h etc.
Door Ronados
Ach het single core PCtje probeert zijn best te doen :) Server had niet als bedoeling zulke scripts te draaien. De veel zwaardere PC waar ik nu op zit heeft betere tijden, maar kheb geen zin om elke tien minuten, 2 minuten prestatieverlies te hebben. Vandaar.

Op moment druk bezig met het zorgen van betere kaarten.
Door Luc
In die 106 seconden is 1 processor 100% bezig. Ik moet er dus voor zorgen niet gelijktijdig het temperatuur kaartje en het windkaartje wordt berekend. Anders kan de website weleens slechter bereikbaar zijn. Ik zal dat 's nachts eens een keer testen. Misschien valt het wel mee.
Door wthus
Moois, hij staat erop! Oogt meteen al wat "omstuimiger" dan het kaartje van laast op WW. Dat het een Beta is geeft niks.