Ben je nieuw hier op het forum? Dan stellen we het op prijs als je jezelf even wilt voorstellen...
Door WsArcen
Hallo allemaal,

Mijn naam is Jos Reivers,ik heb een aantal jaren de WS3600 gehad omdat regelmatig de sensor kapot ging waar de kabels van de regenmeter en de windmeter in zitten, heb de de Nexus Pro USB aangeschaft. Het station staat in het dorp, ik hoop online te kunnen gaan en daar heb ik ook hulp van jullie nodig. Op dit moment heb ik WSwin lite draaien en ik weet nog niet welke software ik moet gaan gebruiken. Wellicht hebben jullie al tips.

Groet Jos
Door ws vreewijk
Welkom Jos,

Veel plezier gewenst op Hwa en met de weer hobby.

En Arcen regelmatig kom ik daar ivm de Koi show op de kasteel tuinen,mooi dorpje trouwens.

Succes met de opbouw van je website.

Cheers Chris
Door WEERSTATION KLAZIENAVEEN
Hallo Jos,

Van harte Welkom op HWA en veel plezier en succes met de hobby gewenst.

Mvg,

Martijn
Door WSWijk
Hallo Jos,

Goh, Arcen, daar hebben we jaren gestaan bij Klein Vink. Dat was voordat dat duffe konijn de boel overnam... In de periode van Aartje Twinkel...
Leuke tijd gehad.

Welkom op HWA. Je zult hier genoeg informatie en bereidwilligen vinden om een mooie en leuke site online te gooien.

Suc6

Theo
Door wslangerak
Hallo Jos,

Welkom bij HWA en het forum.
Als je hier op je gemak even wat onderwerpen doorleest zul je ongetwijfeld je keus voor de software kunnen maken.

Gr,
Door meteobergen
Hey Jos

Welkom in de wereld der weerfanaten.
Veel plezier met deze hobby.
Bij zowel WEER als ONWEER

Gr Siets Meteo Bergen:cheer:
Door sjansse
Welkom Jos,
Ik ben ook net bezig met deze hobby.
Met hulp van de mensen hier heb ik in enkele dagen mijn data toch op HWA gekregen.

Het enigste wat je daarbij nodig hebt is wat geduld.

Groetjes
Weerstation Reuver Noord.
Door MarTan
Hallo Jos,

Van harte welkom op HWA en Forum.
Veel plezier en succes met de hobby toegewenst.

Groet,

Martijn