Discussie forum over Weather Display software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door twister
Hoi weer collega's

Sinds een week is mijn pc (onverklaarbaar) volledig gecrached.

Daarom heb ik nu een pc voor alleen het weerstation ingericht.

Nu probeer ik om customtextout10.txt te laten genereren en heb de handleiding
van HWA http://www.hetweeractueel.nl/handleidin ... welwebsite gebruikt om e.e.a in te richten, maar ik doe iets fout!

Wie zou mij kunnen helpen?

Het probleem is dat er geen customtextout10.txt bestand gegenereerd wordt.

1. Waar kan ik WD aangeven waar de map staat voor de up te te loaden web bestanden
van WD staan?

Ik heb een foto van de logfilesettings bijgevoegd!

Gr Lambère
Bijlagen
WD_logfilesettings.jpg
WD_logfilesettings.jpg (90.15 KiB) 3039 keer bekeken
Door dualfoot
In je foto's staat volgens mij alles goed. Weet je zeker dat customtext10.txt wel in de webfiles map staat?
Door kees ws middelburg
het enigste dat bij mijn anders staat is CSV log om de 10 min.
En volgens mijn wordt customtextout10 automatisch gegenereerd in je webfiles na verloop van tijd
Door wslangerak
Als de customtext10.txt in de map c:\\\\wdisplay\\\\webfiles staat wordt de customtext10out.txt automatisch door WD in dezelfde map gevuld met data en neergezet, zoals Kees uit Middelburg ook al zegt.

De settings in het geposte scherm staan inderdaad goed.
Door twister
Bedankt voor jullie reactie!

Ik heb nu meer dan 2 uur gewacht echter genegeerd WD geen customtextout10.txt file!

Waar moet ik bij WD aangeven in welke lokatie de customtextout10.txt gegenereerd moet worden?

gr Lambère
Door dualfoot
twister schrijft:
Bedankt voor jullie reactie!

Ik heb nu meer dan 2 uur gewacht echter genegeerd WD geen customtextout10.txt file!

Waar moet ik bij WD aangeven in welke lokatie de customtextout10.txt gegenereerd moet worden?

gr Lambère

Nee, hij zoekt in de map webfiles naar een customtext.txt bestand (in dit geval customtext10.txt) en die vult hij in met de gegevens. Dus weet je zeker dat customtext10.txt in je webfiles map staat?
Door twister
Hallo

Waar geef aan wat de lokatie van de webfile is?

Ik heb nl nog geen webpage met WD actief!
Door wslangerak
wslangerak schrijft:
Als de customtext10.txt in de map c:\\\\wdisplay\\\\webfiles staat wordt de customtext10out.txt automatisch door WD in dezelfde map gevuld met data en neergezet, zoals Kees uit Middelburg ook al zegt.

De settings in het geposte scherm staan inderdaad goed.
Door wslangerak
dualfoot schrijft:
Je kunt geen plek aangeven. WD zoekt standaard in de webfiles map!

Nou... je kunt wel een plek aangeven als je een andere map wilt gebruiken of WD op een andere schijf hebt geïnstalleerd. Dat doe je via Control panel > Webfiles/Webpage > Tabblad Webfiles Setup #1 (helemaal rechts bovenaan, "Set webfiles location" ).

Maar dat was het probleem hier niet...