Forum waar weeramateurs nieuws, storingen en updates van hun eigen weerstation kunnen melden.
Door tjabine
Sorry ik kon het niet laten, let wel grapje!

Bij deze zet ik mijn station te koop.
Door de val is de windmeter kapot gegaan, 1 cupje ligt eraf en de voorste punt van de windrichting.
Ik heb er geen zin meer in...al die tegenslagen gadverdamme!

P.S geld voor nieuwe windmeter heb ik niet..
Als nog einde van alles.

Negeer het bovenstaande maar, ik kom er net achter dat die cupje eruit is geschoten door de klap.
Onder de windmeter zit namelijk een rond dopje die ervoor zorgt dat de cupjes blijven zitten. De cupjes zelf kun je er gewoon inschuiven. Net even getest en alles werkt naar behoren, alleen het dopje moet ik er weer even op lijmen en de punt van de windmeter.

Mooi nu op naar huis :)
Door kees ws middelburg
een soap serie moet wel een paar jaar kunnen door gaan om een succes te worden ,en dat gaat uit stekend lukken zo :laugh:

kees ws mdl
Door Mike
Toch is het jammer, als ik nu google op "weerstation holwerd pier" dan is de 5e link die naar HWA, maar dan wel naar een topic "Weerstation Holwerd Pier Quit.."

Lijkt mij geen goede reclame :unsure:

Misschien iets minder snel wat op het forum zetten, op deze manier bestaat de kans dat sommige je niet meer serieus gaan nemen (denk ook aan de sponsors) als je op het ene moment zelfs de boel te koop zet en vlak daarna weer vrolijk verder gaat.

Groeten, Mike.
Door SpeedyGJ
Ja inderdaad daar dacht ik vanmiddag ook al aan. Maar goed nieuwe start dan maar :)
Ik heb inmiddels alles boven staan, gemiddeld nu 11km/h tegenover dikke 30+ op de pier, maar ach gelukkig doet alles het nog :)
Door WSWijk
SpeedyGJ schrijft:
Ja inderdaad daar dacht ik vanmiddag ook al aan. Maar goed nieuwe start dan maar :)
Ik heb inmiddels alles boven staan, gemiddeld nu 11km/h tegenover dikke 30+ op de pier, maar ach gelukkig doet alles het nog :)

Volgens mij kan je als moderator het onderwerp van een topic veranderen. Dan neemt Google dat ook weer over volgens mij...