Discussie forum over Weather Display software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door hanszzz
hallo even een vraagje over de dialy reset wd build 28

zit er mischien een bug in deze versie want wd doet de dialy reset, reset niet meer om 0.00 uur de waardes blijven staan als ik een handmatige of dialy reset when wd starts doe dan werkt het wel misschien meer gebruikers er last van?

grt hans
Door wslangerak
Ik heb er nog niets over gehoord/gelezen.
Draait je PC om middernacht?
Welke versie buid28, laatste is van 1 Februari 2011 - 19:25:02 uur ?
Door hanszzz
Draait je PC om middernacht?
soms wel en soms niet draait nooit 24 uur per dag anders om 0.00 uur altijd alles weer op nul voor de nieuwe dag
Welke versie buid28, laatste is van 1 Februari 2011 - 19:25:02 uur ?
klopt deze draait eigenlijks is het begonnen met de build 28 reeks

grt
Door wslangerak
Als hij wel nog draait om middernacht, reset hij dan ook niet? Of alleen niet als hij uit heeft gestaan?

Wietse uit Almelo heeft trouwens ook zo'n ervaring gehad. Misschien heeft hij er nu ook weer last van?? Wietse?
Door hanszzz
klopt ook als die draait om middernacht geen reset grt
Door Nico
Bij mij reset hij wel, ik heb de versie 28 van 2 februari j.l. gedownload en ondervind geen probleem.

groet
Nico
Door hanszzz
even een update

heb het een en andere uitgeprobeert wd reset niet meer om 0.00 uur wat voorheen wel het geval was ook als die niet 24 uur draait als je hem toen opstarte resette hij mooi om 0.00 uur

wd reset wel als die draait op b.v. om 6.00 uur of 12.00 uur en ook daily reset when wd starts

vreemd dat hij dat nu ineens vertikt deskundigen onder ons die daar een oplossing voor weten

heb de nieuwste versie draaien van wd built 31

grt hans
Door wslangerak
Erg voor de hand liggend en waarschijnlijk heb je het allang gecheckt, maar hoe staat de daily reset nu ingesteld in dit scherm:

Setup > Universal setup > Tabblad Reset times?

[center][/center]
Bijlagen
univesetup_tabresettimes.jpg
univesetup_tabresettimes.jpg (41.69 KiB) 2964 keer bekeken
Door hanszzz
dat staat precies als de printscreen kees daarin niets verandert

als ik wd b.v. om 22.00 uur uitzet en s`morgens om 8 uur weer aan dan gaat wd gewoon door en om 0.00 uur geen reset dat was voorheen wel het geval keurig hield wd in resette om 0.00 uur en ging door vreemde zaak hoor

bvd hans
Door wslangerak
Ja, inderdaad vreemd. Misschien dat Wietse nog iets zinnigs kan zeggen hierover. Stuur 'm anders even een PM.