Alles wat je niet kwijt kunt in een van de andere forums
Door FreeSpirit
Welkom in het Café ,,De WeerHut”

De Ultieme “OFF”-Topic Topic.

Dit moet eigenlijk een plek gaan worden om ~af-n-toe even los~ van Topic te kunnen gaan.

Gezellige sociale interacties tussen Weer-Vrienden onderling.

Om elkaar te ontmoeten en aan elkaar voor te stellen(sociaal-interactief)

Een plek om af-n-toe even gek te kunnen doen, even er wat uitgooien of je hart te luchten enz, enz,

Misschien ook een plek, om af-n-toe, een meningsverschil mét argumenten uit te vechten (net als in een echt café)

Om bijvoorbeeld, een vraag aan iedereen voor te kunnen leggen, over iets, waar je eigenlijk geen Topic voor opstart.

bv. Mag ik een AANBIEDING van een winkel op deze site vermelden (NEE Dus! Begrijp nu en achteraf natuurlijk heel logies) zoiets bv.

Het zal ook een soort van alternatieve Chat-mogelijkheid gaan geven.

Oké, . . . Deze Topic is nu, op mijn naam gestart. Maar het kan omgezet worden, in een speciale Topic vanuit HWA zelf.(geen probleem, en misschien ook beter, om eventuele speciaal toezicht te kunnen houden)

Ook de naam ,, De WeerHut “ kan-n-mag veranderd worden(ook geen probleem) we zien wel.

Het is een soort ontbrekende schakel, tussen WeerVrienden (HaWA- Maatjes) onderling.

Zie het nu even, als een soort - “ Pilote! ” Kijken hoe het gaat en loopt. Kom! Met INbreng.

~FreeSpirit~
:)
Door wslangerak
Het zit in de "vreemde leestekens" in de titel van het topic. Dat wordt door het Forum niet goed verwerkt.
Ik heb Luc al gevraagd de overtollige topics te verwijderen.

Geen accenten en aanhalingstekens in het onderwerp is de voorlopige remedie.
Door wslangerak
Maar nu even een persoonlijke reactie: we hebben toch al de categorie Off-Topic? Is dat niet ongeveer hetzelfde?
Door FreeSpirit
Tjah, . . . dat heb ik gezien.

Ik dacht aan een wat méér informeler algemene gezellige ontmoetingsplek voor allen met een wat lossere sfeer onderling. Een echte gezellige Café-sfeer dus.

~FS~
Door SpeedyGJ
Inderdaad niks verkeerds aan :)
Ik zie dit veel op een andere forum, hier wordt gewoon over alles geluld en ieder zijn mening kan geven :D
Maar ook goeie morgen wat heb ik toch lekker of rot geslapen door...mijn bed is door gezakt...of mijn vriendin heeft me de hele nacht wakker gehouden..etc berichten :D
Daarvoor hoeven we niet 10tallen topics voor aan te maken :) kortom bij deze ;)

Om gelijk maar even door te gaan:
Waarom zoveel nieuwe topics? :D of ging er wat mis :D
Door wslangerak
SpeedyGJ schrijft:
Waarom zoveel nieuwe topics?

Dat staat hierboven al: accenten en aanhalingstekens in de titel.
Door Mike
FreeSpirit schrijft:
[b]Om bijvoorbeeld, een vraag aan iedereen voor te kunnen leggen, over iets, waar je eigenlijk geen Topic voor opstart.

bv. Mag ik een AANBIEDING van een winkel op deze site vermelden (NEE Dus! Begrijp nu en achteraf natuurlijk heel logies) zoiets bv.

Of................gewoon even de forum regels doorlezen :laugh: :laugh: :laugh:
Door SpeedyGJ
Om maar even voorbeeld te geven voor vandaag :D

Moggeeeeee :D

Wat een *** nachten zeg, bah! Ik hou van wind maar dat die bomen zo ongelofelijk veel kabaal geven en zelfs met de ramen richt gewoon te horen is...kan ik dus amper slapen.
Om maar even te laten zien wat voor bomen hier allemaal staan *Zie foto*, zegt genoeg lijkt me.

4 jaar geleden in maart was er een hele kleine nw 9bft! Stuk kabaal dat het gaf, niet alleen door de bomen, ook de mast kan er wat van zeg! Hoe zal het gaan als er een 10bft komt te staan met stoten van 130/140km/h. Oke dan blijf ik natuurlijk wel wakker enzo maar goed, nu is dit al de 3de dag met volop wind..en 3 dagen amper slaap schiet het natuurlijk niet op. Nou ja nog 1 nacht te gaan pfffffffff.
Bijlagen
bomen.jpg
bomen.jpg (77.12 KiB) 3637 keer bekeken
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 11