Alles wat je niet kwijt kunt in een van de andere forums
Door SpeedyGJ
En dat met effect, het was heel anders geweest als die op de pier stond, dag gemiddelde van dikke 7bft a 8bft en pieken dik in de 90km/h! Maar goed wie weet ;)

En die serie ken ik niet :D ook geen tijd voor ;)
Door Mike
Ja de pier is jammer, had idd mooie gegevens gegeven.

De HD staat hier vol met series en films, we komen er moeilijk doorheen, maarja nu dan even tijd om te kijken, de 1e 1,5 uur gehad, hij is spannend, straks de laatste 1,5 uur, heb ik weer een gaatje van 1466mb vrij ;)
Door WSWijk
Ha, ik ken het, heb hier ook een hd vol met films, series en wii-games... maar goed dat die dingen niet meer zo duur zijn. Kan je tenminste makkelijk een nieuwe disk er naast zetten...

Maar goed, ook ik heb aardig last gehad van de wind. Als je af en toe die dakkapel hoorde kraken en de pannen rammelen op het dak... daar moet je wel wakker van worden...

En zo komen we weer op het al oude en bekende gezegde: het is ook nooit goed bij die nederlanders.... :-)
Door weatherservice
Dat dit off-topic is, dat had ik al gemerkt via de titel, maar ik erger er me eigenlijk wel een beetje kapot aan.. Voor een zinloze discussie heb ik echt geen café de weerhut nodig.. maar eerder een echt café..
Door WSWijk
weatherservice schrijft:
Dat dit off-topic is, dat had ik al gemerkt via de titel, maar ik erger er me eigenlijk wel een beetje kapot aan.. Voor een zinloze discussie heb ik echt geen café de weerhut nodig.. maar eerder een echt café..

Ach ja, en zo meng je je toch weer in een zinloze discussie... :woohoo:

En het mooie is, je hoeft het niet te lezen... Het mag wel... ;)
Door tjabine
Nu de discussies toch zinloos worden allemaal.
Theo kan je Qr code niet wat kleiner? ik moet opeens zoveel scrollen in het forum :angry:

Gr Ron.
Door WSWijk
tjabine schrijft:
Theo kan je Qr code niet wat kleiner? ik moet opeens zoveel scrollen in het forum :angry:

Gr Ron.

haha, was een expiriment... Heb hem weggehaald, zat mezelf er ook een beetje aan te ergeren... :laugh:
Door tjabine
WSWijk schrijft:
tjabine schrijft:

Gr Ron.

haha, was een expiriment... Heb hem weggehaald, zat mezelf er ook een beetje aan te ergeren... :laugh:

Haha draadje lijkt meteen wel korter.

Gr Ron.
Door Mike
Nou nog steeds een dikke woei, moest net weg, denk ga even op de fiets want heb vandaag in "de weerhut" gezeten en dan is de auto niet zo slim ;) , heen met soms amper 13 km/u :S
Terug ging het soms met 30+ km/u :cheer:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 11