Alles wat je niet kwijt kunt in een van de andere forums
Door SpeedyGJ
@Freespirit:
Dank je wel ;) en het is trouwens Gerrit-Jan ;)

@Dibasta:
Momenteel is die 1 meter verhoogt dus laat maar zeggen 2m boven het dak, totale hoogte is zo'n 9 meter.
Als ik de 2m paal plaats kom ik op dezelfde hoogte uit, maar het staat wel stabieler, misschien dat ik de paal zelf ook wel weer omhoog doe, maar dat moet ik eerst maar even bekijken.
Ik wil naar een hoogte van 14 meter gaan zodat ik boven de bomen uit kan komen voor betere metingen ;)
Door FreeSpirit
Ik begrijp het, Gerrit-Jan,

Je zit met die monsterlijke hoge bomen opgescheept. (k*ht)
Dus! . . . hoe dan ook, je moet weer terug! naar de pier zien te komen.

Punt-uit!

~FS~
Door dibasta
De Brandaris, was ook een mooi meetpunt voor je, kunnen ze die niet bij jou in de tuin plaasten? kun je dr mooi een attractie van maken:laugh: :laugh: ;)

Momenteel zit ik op 12 meter (nog wat) ik krijg binnenkort grotere beugels omdat mijn eigen beugels iets te klein waren (mast kwam dan scheef te staan i.v.m. de dakgoot)
Dus hoogstwaarschijnlijk gaat de windmeter van de schoorsteen en plaats dan de mast op het schuurtje tegen het huis aan, en kom dan op zo'n 15/16 meter, nu weet ik ook niet als dat wel zo'n strak plan is:huh:

Nja, ik bekijke het nog wel even.

gr,
Peter.
Door tjabine
Mike schrijft:
en weer 70.8 km/hr om 18:07 :laugh:

@ Gerrit-Jan : De foto was wel een eigen topic waard ;)

Ja inderdaad die wind!
Hoger gemiddelde dan gister zelfs 47.1 km/hr stoot 80.5!
Ik ben blij als het wat rustiger wordt.
Even op adem komen maar weer.

Gr Ron.
Door FreeSpirit
Mike schrijft:
en weer 70.8 km/hr om 18:07 :laugh:

@ Gerrit-Jan : De foto was wel een eigen topic waard ;)

Goed idee van Mike,

Gerrit-Jan Maak een Topic met de naam:

Iets van, . . . . >>> WeerFoto’s-In-Beeld <<< . . . . of zo . . . denk er nog een dag over-na.

En start natuurlijk met die!!! Foto

En nodig iedereen uit, zijn/haar Top-Foto’s te up-loaden.

Jij, Gerrit-Jan, zit hier al een tijd, je bent bevlogen hier en je hebt de eerste Top-foto.

Aan jouw de eer,

~FS~ :)
Door wslangerak
FreeSpirit schrijft:

Iets van, . . . . >>> WeerFoto’s-In-Beeld <<<

Nou, doe dat maar niet. Dat bestaat al een poosje: Foto-topic

Ik zou als ik jou was de tijd eens nemen en het forum eens goed doorkijken, FreeSpirit
Door FreeSpirit
wslangerak schrijft:
FreeSpirit schrijft:

Iets van, . . . . >>> WeerFoto’s-In-Beeld <<<

Nou, doe dat maar niet. Dat bestaat al een poosje: Foto-topic

Ik zou als ik jou was de tijd eens nemen en het forum eens goed doorkijken, FreeSpirit

Oepsss! . . . .

Ik trek me even een tijdje terug in de honden-bench van de beneden buren en ga daar met een laptop even alles op HWA goed bekijken en zal later, met de staart tussen de benen en met een zacht klagend geluid, me weer voorzichtig gaan vertonen.

Zo zie je maar, . . . het nuttige-nut van een i-Café als dit.

~FreeSpirit~ :S
Door weatherservice
Welk nut? Je enthousiasme is verbazingwekkend, maar werkt wel een beetje op de zenuwen. Probeer alles eens grondig te lezen op HWA, want de gerespecteerde mening van kenners en experten moet hier zeker prioriteit blijven.

En HWA heeft een overzichtelijke structuur, dus daar kan het niet fout lopen :)

ps: is weerwoord.be uit de ether??
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 11