Discussie forum over Weather Display software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door westkapellegek
O, ik denk dat ik het Gevonden heb, onder view panel. Op dit moment zie ik niks vreemds aan het logfile, maar misschien is er wel iets te zien als het daadwerkelijk opgehouden is met uploaden.
Door WSWijk
westkapellegek schrijft:
O, ik denk dat ik het Gevonden heb, onder view panel. Op dit moment zie ik niks vreemds aan het logfile, maar misschien is er wel iets te zien als het daadwerkelijk opgehouden is met uploaden.

Nee, c:\\wdisplay\\ftplogfull.txt of ftplog.txt (maar die is wat groter).
Kan je in ieder geval wel e.e.a. uit halen, als er met de ftp iets mis gaat.
Door weerzoetermeer
WSWijk schrijft:
westkapellegek schrijft:

Dan raadpleeg je de zelfde bestanden dus Ja...hij zit goed. In die log kan je ook het grote log bestand raadplegen maar je kan het natuurlijk ook opzoeken zoals Theo het zegt. Er zijn meerdere wegen die naar Rome gaan.

Overigens valt een slash teken weg in het forum....

Gr.
Thierry
Door WSWijk
weerzoetermeer schrijft:
WSWijk schrijft:
westkapellegek schrijft:

Dan raadpleeg je de zelfde bestanden dus Ja...hij zit goed. In die log kan je ook het grote log bestand raadplegen maar je kan het natuurlijk ook opzoeken zoals Theo het zegt. Er zijn meerdere wegen die naar Rome gaan.

Gr.
Thierry

Ik gaf beide
Code: Selecteer alles
c:\\wdisplay\\ftplog.txt en 
ftplogfull.txt

even aan, omdat je dan ook de grote logfile er bij hebt. Volgens mij wordt de kleine logfile max 24 vastgehouden, terwijl je dus in de grote het totaal blijft zien (over langere tijd)...

(en zie nu dat ook met de code functie de backslash niet door komt)...
Door JPC
WSWijk schrijft:
Ik gaf beide
Code: Selecteer alles
c:\\wdisplay\\ftplog.txt en 
ftplogfull.txt

Bij een dubbele slash gaat het wel goed :S

c:\\\\wdisplay\\\\ftplog.txt
Door westkapellegek
Ik heb nu in de logfiles gekeken en daar valt een ding op: normaal is er de volgende opbouw:-files to upload(local files)
-remote files en namen
- uploading (flnaam van de bestanden)

De eerste 2 stappen blijven hetzelfde, maar de derde stap houdt er mee op.
Door WSWijk
Hoi Niek,

Kan je aangeven van welke datum de ftpupd.exe uit de c:\\wdisplay directory heeft?

Groeten

Theo
Door westkapellegek
Hallo Theo

Ftpupd.exe:
Gemaakt: vrijdag 7 mei 2010, 16:03:54
Gewijzigd: donderdag 11 november 2010, 10:07:04

Groeten Niek