Discussie forum over Weather Display software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door WSWijk
Je hebt een mail van me gekregen... (niet via hwa, maar via je website)

Groeten

Theo
Door westkapellegek
Ik heb van theo een nieuwe ftpupd.exe gekregen, maar helaas. Als laatste poging heb ik buildt 32 gedownload en die draait nu. Als deze het ook niet doet, kan het dan ook nog aan instellingen op mijn pc liggen? Ik gebruik Windows XP.
Door Overijse
Je kan ook altijd proberen te uploaden met een andere programma.

timedftp voor single files en anders eens Googlen naar "auto ftp" misschien werkt het zo wel.

Grtz
Kris
Door westkapellegek
Dat zal best kunnen, maar dan moet ik ophouden met de twitterpagina en dat zou ik zonde vinden
Door weerzoetermeer
Nog een paar dingen die in mij opkomen,

Heb je al eens aan de kant van je hosting provider gekeken of mogelijk het probleem daar ligt?

Heb je nog andere ftp programma's die 24 uur draaien die ook dat probleem hebben?

Is er een proces op de computer die telkens om de 12 uur start?

Mogelijk kun je het grote log bestand, welke al eerder is aangegeven eens mailen naar mij en daarop aangeven waar de boel stopt?

Gr.
Thierry
Door westkapellegek
Hallo Thierry en anderen,
Ik heb de ftplog.txt maar op mijn site gezet, zodat iedereen kan meelezen: http://www.alweeronline.nl/vb/ftplog.txt

het ligt niet aan mijn hosting provider ( ik heb eerder met een andere versie van wd en met windows vista geupload)

Er draait geen computer proces om de 12 uur, tenminste, niet volgens taakbeheer.

Wel is het zo dat na 12 uur ook sommige links op het bureaublad niet meer werken. Ik weet niet of het als een gevolg van wd is, ofdat er toch iets anders is. Ik heb ook wel eens (een tijdje terug) een melding gekregen van error code 1400, maar dat is slechts 1 keer gebeurt. Error code 1400 heeft met een virus te maken hoewel mijn virusscanner niks vond.

Ik begin het onderhand zat te raken dat ik persé mijn bed uit moet om te resetten. Ik neig er bijna naar om gelijk een nieuwe pc aan te schaffen, zodat ik van het gezeur af ben. Maar om geld te besparen heb ik nog steeds vertrouwen in een goedkopere oplossing.

Mijn "snelle reactie" is inmiddels wat lang geworden, dus ik laat jullie weer meedenken.

Alvast bedankt voor de eerdere inzet!

Groet Niek
Door WSWijk
westkapellegek schrijft:
Hallo Thierry en anderen,

Wel is het zo dat na 12 uur ook sommige links op het bureaublad niet meer werken.

Groet Niek

Niek,

Zijn de koppelingen die het niet meer doen, koppelingen die iets met een netwerk c.q. internet te maken hebben?

Theo
Door westkapellegek
Nee, bv mijn documenten of Microsoft word wordt niet meer geopend.
Door WSWijk
westkapellegek schrijft:
Nee, bv mijn documenten of Microsoft word wordt niet meer geopend.

Dan lijkt het me dat er inderdaad iets heel anders aan de hand is, anders dan dat het probleem in WD zou zitten.

Kan je zeggen wat voor foutmelding hij op die bestanden geeft?

En zou je eens in de eventlog op de pc zelf kunnen kijken, rond de tijd dat de FTP er mee stopt, of er vreemde meldingen in het system log staan?

Eventlogviewer kan je opstarten door op de pc op:
Start - Run te klikken en dan in te tikken
eventvwr.exe (gevolgd door enter).

Dan kijken in de system log of er rond die tijd errors staan.
Het gaat dan echt om fouten waarvan jezelf als leek al kan zeggen "heee... dat lijkt me echt niet goed....

Dit kan leuk worden...:woohoo: :woohoo: :woohoo: (sorrie, kon het even niet laten)

Theo
Door westkapellegek
Er komt niet echt een foutmelding. Ik kan zo vaak klikken als ik wil, maar er gebeurt gewoon niks. Het vreemde is dat ik soms iets wel even kan openen en daarna niet. Maar goed, ik zal morgenochtend is kijken naar eventlogviewer.

Dit kan leuk worden ( als het lukt!!!!!)