Alles wat je niet kwijt kunt in een van de andere forums
Door Mike
Morning, er staat weer 6.6mm op de teller.
De kou is er helemaal uit, het lijkt de komende dagen halen en brengen te worden.

Gelukkig is het Weer Magazine gister op de mat gevallen, kunnen we dat gaan lezen :)
Door gerrit32
Goede morgen, hier maar 0,6 grd met een Tmin van 0,5; 0 mm en een wind van 12,5 m/s E

Hier lijkt het eerder winter dan voorjaar.

Groet,
Gerard
Door weerstation
Gisteren zijn allebei de temperatuursensoren van mijn WMR928 tegelijkertijd uitgevallen. Ze hangen op een, direct zicht, afstand van 30 meter van het display. Dit is nog nooit eerder gebeurt.

Met de sensoren is niets mis, batterijen vol en sensoren getest op een andere lokatie. Display is ook goed, ontvangt op andere lokatie perfect.

Aangezien de automatische deurvergrendeling van meerdere auto's in de buurt van het weerstation ook niet meer werkt en van het weerstationnetje van de buurman de sensoren ook niet meer op zijn display binnenkomen vermoedt ik dat een sterke storingsbron op de 433mhz het probleem veroorzaakt.

Ik ga vandaag eens zoeken naar een oplossing.
Door Mike
Ja die 433 mhz is een vervelend bandje, gelukkig heb ik als zendamateur daar een primaire status :laugh:

Mijn buurman stond ooit eens voor de deur met een draadloze hooftelefoon op zijn hoofd, ik schoot ook gelijk in de lach :laugh: , hij zei : ik hoor je op mijn hoofdtelefoon praten ;) , tsja, ik heb hem maar even binnen gelaten en geprobeert uit te leggen waar ik mee bezig was, hij vond het wel interessant, het bleek dat hij een jakkajoekie hoofdtelefoon had die geen CE-keuring had, dus op papier zat hij fout, maar hij maakte er niet zo'n probleem van, die zat namelijk ook op de 433 mhz ;)
Door wslangerak
Wat een enorme temperatuurverschillen nu zeg: in Zeeland en Limburg rond 10°C.

Hier nu 4,8°C, net droog en een beetje "deemstig".
Door Mike
Hier droog, windstil en 20 graden :laugh:
Buiten regen, 9.2mm alweer, een zwak windje uit het oost, zuid-oosten en 4.1°C :laugh:
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11