Discussie forum over Weather Display software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door westkapellegek
Hallo theo en anderen,
Ik heb gekeken in eventvwr.exe op het moment dat de ftp ophield.
Er kwam een info melding.De bron daarvan was "aplication popup", door dwwin.exe, dw20.exe en transparantimage.exe.
De meldings id was 26.

Bij de uitleg stond "kan niet juist intialiseren, code (0xc0000142).
Deze error code bleef hetzelfde bij alle drie de programma's (dwwin.exe enz.)

Als ik bij de melding op oké klikte deed de ftp het weer voor een keer, maar daarna kreeg ik dezelfde error binnen. Transparentimg.exe was ook de melding toen ik internet explorer wilde openen.

Is er een maker om dit te verhelpen ofzo???

Groet Niek
Door westkapellegek
westkapellegek schrijft:

Is er een maker om dit te verhelpen ofzo???

Ipv maker manier natuurlijk!
Door wslangerak
Niek,

Probeer eens het volgende:

1. Control panel > Web files/Web page setup > Tabblad Web files setup #1

Hier onder Weather dials upload géén vinkje bij "Have dials image as transparent gif"

2. Op tabblad Web files setup #2 linksonderaan géén vinkje bij "Show table as transparent"

3. Tenslotte Control panel > Summary image & icons > Tabblad Web image options/Banners

Géén vinkje bij "Show summary image as transparent gif (and other images)"

Gr,
Door westkapellegek
Kan dit ook het probleem oplossen met dwwin.exe enz?
Door wslangerak
dwwin.exe (Dr.Watson) is een foutmeldingsprogramma van Windows. Als er geen fout te melden is reageert dwwin.exe ook niet.

Oftewel, ja, dat is dan ook opgelost. Tenminste, als dit dé oplossing is natuurlijk (zei hij voorzichtig...)
Door westkapellegek
Helaas kan ik morgenochtend het pas weten, dus het is even afwachten......
Door westkapellegek
Hallo Kees,
Door jouw instellingen is nu de helft van het probleem opgelost: ik krijg geen foutmeldingen meer op moment van stoppen van de ftp upload. Want ja, die houdt nog steeds op.

Ik krijg op andere momenten nog foutmeldingen binnen van w32time. Kan daar het probleem nog inzitten?

Gr. Niek
Door kees ws middelburg
Het is een paardemiddel ik weet het,maar als windows ook fouten gaat geven zou ik het er eens helemaal opnieuw opzetten en alles van vooraf aan beginnen te doen met een cleane set up.Vooral omdat het een 2e hands pc betreft .
Als je dit al gedaan heb heb ik niets gezegd,nogmaals het is een paardemiddel

grt Kees ws mdl
Door weerzoetermeer
Ik zou ook de besturing eerst even opnieuw erop zetten. Je weet tenslotte nooit wat de vorige eigenaar allemaal met deze pc heeft gedaan. Heb je dat in ieder geval ook weer uitgesloten.

Gr.
Thierry
Door westkapellegek
Moet ik dan ook een nieuwe registratiecode aanvragen voor wd? Of kan ik de vorige nog gebruiken?

Niek