Discussie forum over Weather Display software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door wslangerak
Je kunt het als volgt doen:

Eerst via Action > Backup Windows Registry Entries een backup maken van de Windows registerinstellingen voor WD.

Dan de hele map c:\\\\wdisplay met alle subdirectories ergens opslaan (desnoods branden).

Als je de PC opnieuw hebt geïnstalleerd kan je de map c:\\\\wdisplay weer terugzetten.

Daarna ga je - voor je WD opstart - naar de directory c:\\\\wdisplay\\\\databackup en je dubbelklikt op de file wdisplayftp.reg

Op de vraag of je deze instellingen aan het Windows register wilt toevoegen, antwoord je "Ja".

Dan moet alles weer werken zonder dat je een code hoeft in te voeren.

Succes!
Door westkapellegek
Hallo,
Het lukt mij niet om windows opnieuw te installeren. (administrator codes enz ontbreken)

Daarom heb ik besloten om over te stappen op een mini laptop. Dan rest mij nog één ding te vragen: Kan ik door C://wdisplay te backuppen wdisplay direct overzetten op een nieuwe laptop, zonder registratie code?

En kan ik C://wdisplay ook kopiëren en zo wdisplay op 2 computers draaien (nieuw weerstation in Rijswijk) met 1 registratie code?

Heeft iemand nog aanraders op het gebied van mini laptops/netbooks?

Bij deze wil ik jullie nog bedanken voor het meedenken!

Groet,
Niek
Door kees ws middelburg
daar heeft kees al het antwoordt op gegeven Niek het gaat het zelfde in zijn werk as bij een nieuwe installatie van windows volgens mijn

grt kees ws mdl