Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door Overijse
WSWijk schrijft:
Overijse schrijft:
@ Freeze

Thx om in je lijstje te staan al vind ik persoonlijk dat ik er niet in thuis hoor.

Voor mij persoonlijke is een goede (weer)site :

.
.
.

Indien een website voor mij persoonlijk voldoet aan bovenstaand lijstje zal hij een terugkerende bezoeker aan mij hebben, ongeacht hij gemaakt is met eender welk cms, met eender welke standaard template, met eender welke eigen template, of in eender welke andere programmeertaal en dit met of zonder bling bling erop.

Grtz
Kris

Volgens mij weet jij dan nu dus voor jezelf wat je nog aan je site moet doen om je site naar je eigen zin te krijgen (of maken).

Maar vertel eens, op welk(e) vlak(ken) voldoet je eigen site niet dan?

U vraagt wij draaien :

- navigatie kan beter, voldoet niet in mijn ogen,
- meetgeschiedenis ontbreekt,
- code dient opgeschoond te worden,
- veiligheid kan beter,
- en nog zo wel enkele dingen.

Maar er wordt aan gewerkt, maar Parijs is ook niet op één dag gebouwd hé.

Grtz
Kris
Door Freeze
Leuk om te zien dat dit een beetje topic "joomla" lijkt te worden....

Ik heb ervaring met het bouwen van websites, ervaring met HTML, PHP, MySQL, CSS etc. Verder heb ik redelijk wat van de bekendere CMS-en getest. Bij al die systemen is, zoals Eckie76 het ook zegt, mogelijk om de website volledig naar eigen hand te zetten.

Ik ben nog een groentje in het "weerstationgebeuren", vandaar dat ik het vooral ook interessant vindt wat voor functionaliteit zo'n website moet hebben, aan welke "eisen" moet een goede site voldoen.

Waarschijnlijk hebben jullie ervaring met bezoekers, waarom ze op jullie site komen en wat ze graag willen zien.
Door petergroeneveld
Een weersite met heel veel reclame voor andere doeleinden dan het weer vind ik minder maar dat is natuurlijk persoonlijk. Of het moeten je sponsors zijn. :laugh:
Trouwens kun je daar nou echt zoveel aan verdienen met je weersite?

Of dat een weersite die alleen maar doorlinkt zonder eigen inbreng dus alleen maar gebruik maakt van anderen zo'n site vind ik helemaal waardeloos. Soms vraag je je af waar het dan nog om draait.
Door kees ws middelburg
helemaal met je eens Peter en dan ook nog de sites waar je lid van moet worden voor je wat normaals kan zien,vind ik ook een nadeel
Door petergroeneveld
kees ws middelburg schrijft:
helemaal met je eens Peter en dan ook nog de sites waar je lid van moet worden voor je wat normaals kan zien,vind ik ook een nadeel

Ook helemaal met je eens Kees, ik zal de moeite niet eens nemen om me te registreren en in te loggen op zo'n weersite want waarom moet je het verbergen. Laat de mensen toch gewoon zien wat voor moois je hebt gemaakt. Dit zal je zeker ook meer terugkerende bezoekers gaan opleveren.
Door blixie
ik ben vriij aardig tevreden met mijn weesite.
een beetje van mij en van derden

en het kan altijd beter

ben een leek op gebied van sites bouwen

Bert
Door kees ws middelburg
blixie schrijft:
ik ben vriij aardig tevreden met mijn weesite.
een beetje van mij en van derden

en het kan altijd beter

ben een leek op gebied van sites bouwen

Bert

Bert ik ben ook van mening dat je eerst zelf te vreden over je site moet zijn en dan gaat kijken wat er eventueel aan veranderd/verbeterd kan worden.
Je kan het nu eenmaal niet iedereen naar de zin maken lijkt me

grt kees ws mdl
Door Freeze
petergroeneveld schrijft:

Luc, kom er maar in! ;)

Ook helemaal met je eens Kees, ik zal de moeite niet eens nemen om me te registreren en in te loggen op zo'n weersite want waarom moet je het verbergen. Laat de mensen toch gewoon zien wat voor moois je hebt gemaakt. Dit zal je zeker ook meer terugkerende bezoekers gaan opleveren.

En wel registreren voor deze site? :huh:
Door weatherservice
kees ws middelburg schrijft:

Nou, dan mag ik weatherservice wel opdoeken :P. grapje
Door kees ws middelburg
Freeze schrijft:

Luc, kom er maar in! ;)

En wel registreren voor deze site? :huh:

Je kan hier alles lezen en bekijken ,alleen voor deelname en reageren moet je je registeren.
Maar er zijn sites waar je al lid van moet worden om het weerbericht te lezen