Alles wat je niet kwijt kunt in een van de andere forums
Door Mike
Wat een rust in de weerhut :)

Vandaag was toch wel weer een dag om niet te vergeten hoor, jeetje wat een lekker weertje was het zeg.
Nagenoeg de gehele dag een zonnetje en weinig wind en een temperatuur oplopende naar een 11 graden was het toch echt de lente proeven, heerlijk.

Vannacht weer koud, en.............misschien dat we het Poollicht kunnen waarnemen.

Proost.
Door Eckie76
Mike schrijft:
De recessie is nog niet voorbij, nog even en Cafe "De weerhut" kan gaan sluiten, het is erg rustig hier B)

Als ik zo vrij mag zijn vind ik het ook een erg slechte titel voor een topic :)
Door weatherservice
Eckie76 schrijft:
Mike schrijft:
De recessie is nog niet voorbij, nog even en Cafe "De weerhut" kan gaan sluiten, het is erg rustig hier B)

Als ik zo vrij mag zijn vind ik het ook een erg slechte titel voor een topic :)

B)
Door Snarf2000
Nou, het is wel heeeeeeeeeeeeel erg rustig in dit kroegje.
Een heel jaar lang geen onzin uitgekraamd door de weeramateurs.

Zelfs een barman/vrouw is hier niet te vinden.
(Wie is dat eigenlijk)
Is de boel hier dan echt op de fles?

Ik dacht, laat ik eens even mijn gal spuien over het grijze weer van de afgelopen dagen.
Maar ik kan net zo goed tegen de muur praten.
Niemand aanwezig hier die een luisterend oor heeft.

Maar misschien gaat de deur nog open.

Frans:side:
Door duck1966
goede avond, de barvrouw heeft al een tijdje vrij of zit in een ander vak waar misschien meer te verdienen is. Maar je heb gelijk het was weer grijs deze dagen maar er komt verandering voor de aankomende 2 dagen.

groetjes ronald
Bijlagen
006.jpg
006.jpg (22.95 KiB) 3274 keer bekeken
Door CeesT
Hoi,

Ja daar zit je dan als beginnend weeramateur.

Heb ik eindelijk mijn eigen stationnetje en dan gebeurt er helemaal niks... Ik wil die meters zien vliegen maar dat zit er voorlopig niet in. Zelfs de regenmeter houdt het droog :woohoo:.

BTW, leuke barvrouw trouwens... ;)
Door Willie
Zelf een wind laten is de enige oplossing om de cups te laten draaien .:laugh: in deze wind stille tijd.
Of een ventilator aan zetten op 10 meter hoogte, niet het verleng snoer vergeten als je het dak op gaat.
Achter in de foto zit er al een op het dak met een ventilator kijk maar naar de draai wolken.

En als je de nieuwe jonge planten water geeft kan er ook wel wat in de richting van de regen meter. Zo krijgen we ook wat op de internet pagina`s van de weerstations te zien.

Het ging toch om onzin in het cafe als ik het goed heb?:silly: :blink: :woohoo:
Bijlagen
ventilator_wolken.JPG
ventilator_wolken.JPG (22.12 KiB) 3274 keer bekeken
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11