Alles wat je niet kwijt kunt in een van de andere forums
Door Eckie76
Zaferr schrijft:
Nice man!

Zon't artikel in de krant zal inderdaad weer een hoop vaste bezoekers trekken.. Top!
Veel plezier/succes ermee, en we zullen het resultaat vast wel teruglezen hier op het forum!

P.s. Laat je niet opjutten door een vervelende puber, niks van aantrekken :)

Deze "vervelende puber" is tenminste recht door zee en eerlijk, daar zouden we er nog minstens 500 meer van moeten hebben hier.

Bovenstaande reactie geeft maar weer eens aan hoe belangrijk het aantrekken van bezoekers naar een eigen website hier voor velen is.
Moet alles hier eigenlijk alleen nog maar om promotie voor eigen diensten draaien?
Zoja, dan is het hier een erg egoïstische bedoening aan het worden, en als ik ergens een hekel aan heb is het aan mensen die zichzelf overduidelijk veel te serieus nemen.
Door Zaferr
Okee, als jij vind dat het belachelijk maken van mensen "eerlijk" is en "recht door zee".. Dan ben ik het met je eens, ik bedoelde dat het ook op een nette manier geschreven kon worden! Ik schrijf eigenlijk nooit meer op dit forum, maar moest hier toch even op reageren.

En wat die promotie betreft, het is toch leuk als iemand aangeeft in de krant te staan, met zijn/haar hobby? Dat geouwehoer over promotie dit en dat.. Ik zou het een fijne waardering vinden in dit geval, als mensen jou hobby -waar je tijd en geld in stopt- interesseren, en je website een dagelijks bezoekje zouden brengen.
Door tjabine
Eckie76 schrijft:
Zaferr schrijft:
Nice man!

Zon't artikel in de krant zal inderdaad weer een hoop vaste bezoekers trekken.. Top!
Veel plezier/succes ermee, en we zullen het resultaat vast wel teruglezen hier op het forum!

P.s. Laat je niet opjutten door een vervelende puber, niks van aantrekken :)

Deze "vervelende puber" is tenminste recht door zee en eerlijk, daar zouden we er nog minstens 500 meer van moeten hebben hier.

Bovenstaande reactie geeft maar weer eens aan hoe belangrijk het aantrekken van bezoekers naar een eigen website hier voor velen is.
Moet alles hier eigenlijk alleen nog maar om promotie voor eigen diensten draaien?
Zoja, dan is het hier een erg egoïstische bedoening aan het worden, en als ik ergens een hekel aan heb is het aan mensen die zichzelf overduidelijk veel te serieus nemen.

Eckie wat doe je hier nog?
Ik heb al zo vaak gelezen dat zo'n beetje alles hier op dit forum niet klopt volgens jouw!!
Er word niets over het weer geschreven, en nu word het hier weer een egoistische bedoening, man man man.
En als jij gevraagd zou worden voor een intervieuw zou je dat misschien ook wel willen delen met andere? of niet.
Ik begrijp echt niet waarom het altijd zo moeilijk moet gaan bij sommige mensen hier.
Door Eckie76
Ik denk niet dat dit iets met belachelijk maken van doen heeft. Ok, de toon kan misschien anders, maar een verhaal heeft meestal 2 kanten.

Natuurlijk is het prachtig als mensen oprechte interesse van de media krijgen omtrent hun hobby. Anders wordt het als mensen opzichtig om aandacht schreeuwen door allerlei ongefundeerde sensatie-artikelen de lucht in te smijten, met als doel mensen te trekken. Dat kan je een paar keer doen, maar uiteindelijk val je een keer door de mand.
Dat bedoel ik met dat geouwehoer over promotie etc.
Door Wietse
Het gaat om het feit dat de topicstarter zich voordoet als een persoon dat alles beter weet en het helemaal heeft gemaakt, terwijl dat totaal niet zo is.
Aan dat soort personen erger ik me, ook Freespirit kan er wat van echter sinds vorige week niet meer gezien hier.
Door Zaferr
Wietse geeft zelf het voorbeeld!

Ik zelf vind dat totaal niet overkomen, en als je het mij vraagt is hij gewoon erg blij dat hij een interview krijgt aangeboden en dit graag met ons deelt. "Poeh, wat een egoïsme en betweter Wietse en Eckie, jullie hebt helemaal gelijk!" (Sarcasme)

En natuurlijk heeft een verhaal 2 kanten, als je het mij vraagt is dat iets -wat vooral Wietse dwarszit- privé, en hoeft dat niet perse op een forum openbaar gemaakt te worden. Vind ik niet erg respecterend naar een ander.

Edit: Nog even vermelden dat ik het ook vervelend vind dat ie nu over Freespirit te klagen heeft. Als je iemand niet mag, of iemand irriteert je om wat voor reden dan ook, lees het niet, en kijk gewoon verder! Ik snap echt niet dat mensen daarover kunnen struikelen.
Door Eckie76

Ik heb al zo vaak gelezen dat zo'n beetje alles hier op dit forum niet klopt volgens jouw!!
Er word niets over het weer geschreven, en nu word het hier weer een egoistische bedoening, man man man.
En als jij gevraagd zou worden voor een intervieuw zou je dat misschien ook wel willen delen met andere? of niet.
Ik begrijp echt niet waarom het altijd zo moeilijk moet gaan bij sommige mensen hier.

Zeer goede vraag, Ron! Wat doe ik hier nog?
Die vraag heb ik me de laatste maanden steeds vaker hardop gesteld.
Dat er volgens mij niets klopt op dit forum is nogal kort door de bocht en niet erg objectief waargenomen.
Dus mijn ruim 1.400 bijdragen zijn in jouw ogen allemaal negatief?
Door tjabine
Eckie76 schrijft:

Dat er volgens mij niets klopt op dit forum is nogal kort door de bocht en niet erg objectief waargenomen.

Je begrijpt heel goed wat ik bedoel!
Dat ga ik je dus ook niet uitleggen.

Ik ben het zeer eens met zaferr!

Wees met z'n alle eens blij voor iemand die dat graag deelt met andere hier!
Door Eckie76
tjabine schrijft:
Eckie76 schrijft:

Je begrijpt heel goed wat ik bedoel!
Dat ga ik je dus ook niet uitleggen.

Ik ben het zeer eens met zaferr!

Wees met z'n alle eens blij voor iemand die dat graag deelt met andere hier!

Wat een enorm zwaktebod, zo'n antwoord...
Alsof ik anderen niks gun en niet blij kan zijn, zo komt dit over. Volstrekte onzin. Ik vind het zelfs beledigend en aanmatigend wat je schrijft.
Als je me beter zou kennen zou je weten dat ik iedereen het beste gun, MITS het spel ook leuk gespeeld wordt. En wat mij betreft gebeurt dat hier niet, en is dat eerder ook al niet gebeurd.
Ik heb ook eigenlijk helemaal geen zin meer om mijn kostbare zondag aan dit soort banaliteiten te verknoeien.
Door tjabine
Sluit dit topic maar!
Is inderdaad zonde van je zondag zo :(
En weer een topic van weatherservice om zeep gehoplen :(