Discussie forum over Weather Display software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door pdw112
nitrx schrijft:
Heeft iemand alweer contact opgemonen met die jongenes van WU ?

Zoals je hebt kunnen terug lezen is er door meerdere leden al contact gezocht met WU.
Ze weten van het probleem en zullen dit zo snel als mogelijk oplossen.
Dus hoelang dit gaat duren weten we dus niet.
Door nitrx
pdw112 schrijft:
nitrx schrijft:
Heeft iemand alweer contact opgemonen met die jongenes van WU ?

Zoals je hebt kunnen terug lezen is er door meerdere leden al contact gezocht met WU.
Ze weten van het probleem en zullen dit zo snel als mogelijk oplossen.
Dus hoelang dit gaat duren weten we dus niet.

Ja dat weet ik maar dat is volgens mij al ruim een maand geleden ik zal ze ook eens mailen want anders kunnen ze de NL site wel opdoeken. :dry:
Door nitrx
Nou op hoop van (r)egen dan maar:

At first the colum header and data does not correspond in the Dutch section, but more cencerning are the forecast in Dutch since the end of the year 2010 (it is not solved neither in the old or the new layout)

examples: Standaarddruk 11 °C -> translated to English : Standard pression 11 °C

Gemiddelde windsnelheid: 1 °C -> transladed Average windspeed 1 °C

These forecasts are complete nonsense ofcourse. The English subcriptions are OK hope you can fix this .
Thanks myname

Mischien dat er meerderen een ticket kunnen indienen zodat er wat druk op de ketel komt.
Door nolversteeg
Hallo Meteovrienden,
Ik heb hier ook al diverse malen(maanden) met kromme tenen naar gekeken en geergerd maar kan nergens een ingang vinden naar het mailadres om m'n misnoegen aan te geven , misschien dat Ron, welke het gelukt is mij daar in kan wegwijzen. dan gaat er ook vanuit Eersel een mail , ik vind persoonlijk de toegevoegde waarde nihill maar de kijkers willen er wel iets mee ,en dit ziet er niet uit.

Groeten Nol Versteeg
www.meteoeersel.nl
Door nitrx
nolversteeg schrijft:
Hallo Meteovrienden,
Ik heb hier ook al diverse malen(maanden) met kromme tenen naar gekeken en geergerd maar kan nergens een ingang vinden naar het mailadres om m'n misnoegen aan te geven , misschien dat Ron, welke het gelukt is mij daar in kan wegwijzen. dan gaat er ook vanuit Eersel een mail , ik vind persoonlijk de toegevoegde waarde nihill maar de kijkers willen er wel iets mee ,en dit ziet er niet uit.

Groeten Nol Versteeg
www.meteoeersel.nl

Je kunt een support ticket indienen (ik gebruik de vooruitzichten maar die lijken nergens op, de Metar gegevens zijn voor mij zeer goed bruikbaar, link naar suppror is http://wuhelp.wunderground.com/
Ron
Door nolversteeg
Hallo Meteovrienden,
nog even wakker gebleven en een ticket gestuurd.

Dear Sir's

Sinds the last refurbish of your weathersite it's a garbish of letters with no sence, please take a note of this because my friends take a serious look of my data and pinpoint me for the bad image and data.

I don't like this.

Greatings Nol Versteeg
INBEERSE2
www.meteoeersel.nl

Valt niet mee in het Koeterwaals, maar ik hoop dat de noodzaak van een overzichtelijke en leesbare site duidelijk is

Groeten Nol
Door nolversteeg
nolversteeg schrijft:
Hallo Meteovrienden,
nog even wakker gebleven en een ticket gestuurd.

Dear Sir's

Sinds the last refurbish of your weathersite it's a garbish of letters with no sence, please take a note of this because my friends take a serious look of my data and pinpoint me for the bad image and data.

I don't like this.

Greatings Nol Versteeg
INBEERSE2
www.meteoeersel.nl

Valt niet mee in het Koeterwaals, maar ik hoop dat de noodzaak van een overzichtelijke en leesbare site duidelijk is

Groeten Nol

ticket ID: LFZ-926363 aangekomen dus we wachten af
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 8