Discussie forum over Weather Display software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door amvih
Heb om de druk maar een beetje optevoeren ook maar een ticket aangemaakt, misschien dat het helpt.

@gerrit32, ik heb overigens geen problemen met de gegevens als ik de lay-out/template met duits als default taalinstelling kies, alles staat dan op de juiste plek. In mijn ogen heeft dit echt alleen betrekking op de default nederlandse taalinstelling in de lay-out/template.

gr.
Arie
Door nolversteeg
Hallo meteovrienden ,
Ik heb van WU direct nadat ik mijn ticket aangemaakt had mail teruggehad met info over blokkering door virusscanners van diverse merken firewalls ect. ik heb daarna direct beantwoord met een layout van de pagina zoals wij deze zien, en dan wordt het stil, we wachten af.

groeten Nol
Eersel
Door gerrit32
amvih schrijft:
@gerrit32, ik heb overigens geen problemen met de gegevens als ik de lay-out/template met duits als default taalinstelling kies, alles staat dan op de juiste plek. In mijn ogen heeft dit echt alleen betrekking op de default nederlandse taalinstelling in de lay-out/template.

gr.
Arie

Ik heb WU op Duits gezet. Er zit dan geen fout in.
Het is dus echt een probleem van de NL template.

Groet,
Gerard
Door amvih
amvih schrijft:
Heb om de druk maar een beetje optevoeren ook maar een ticket aangemaakt, misschien dat het helpt.

gr.
Arie

Kreeg vandaag dit berichtje terug:
Onderwerp: [#WAS-406120]: Template/layout (WXDailyHistory) problem in the Dutch language

Hello,
Thanks for the bug report. We are aware of the problem you reported and we are working to resolve the issue as soon as possible.

Thank you for your support!

greetings, xxxxxx

Er wordt aan gewerkt dus.

gr.
Arie
Door nolversteeg
Hallo Vrienden,
Bij Mij wordt er ook aan gewerkt we wachten af,
Hello,
Thanks for the bug report. We are aware of the problem you reported and we are working to resolve the issue as soon as possible.

Thanks for supporting Weather Underground!

Weather Underground, Inc.
http://www.wunderground.com/

Ticket Details
===================
Ticket ID: LFZ-926363
Category: General

Groeten Nol
meteoeersel.nl
Door nolversteeg
hallo meteovrienden,

Als er nog meer druk op de ketel komt gaan die Amerikanen iets doen denk ik, want zo is het een aanfluiting, en ziet er niet uit ,ik denk dat ze niet begrijpen dat er nog mensen zijn die er naar kijken inplaats van aleen maar data aanleveren. maar het komt goed hoop ik.

Groetjes Nol
Door nitrx
pdw112 schrijft:
nitrx schrijft:
Hier hetzelfde verhaal teruggekregen, van een zekere Christine

Dat zelfde verhaal kreeg ik dus ook een aantal maanden geleden terug.
Ook van de zelfde persoon.

Dan zou je ze erop kunnen attenderen dat ze niets doen B)
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8