Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door jacg
Na 2 jaar was het eens tijd voor een nieuwe "look and feel" voor het weer in Ruinen.
Wilde eens wat anders, vooral wat anders dan de anderen hebben.

En de kleur is wit geworden :laugh:, we kunnen weer even vooruit!

klik...
Door Mike
Ziet er netjes uit, vind het wit wel mooi maar omdat ik hier met een 23inch breedbeeld kijk zie ik naast de pagina ook wit wat in zn totaal wel erg veel wit is ;)

Maar ben toch wel jaloers :) , nette site.
Door wslangerak
Ziet er leuk uit!
Alleen het dropdown-menu werkt in Firefox 90% van de tijd niet goed. Zodra je een item wilt kiezen verdwijnt het menu. In IE gaat het wel goed.

Misschien nog wat testjes van anderen?
Door jacg
Kees,

Had het al getest in Firefox 4, Safari 5 en IE9, ik kwam zelf geen problemen
tegen met de menu's.
Door Meteotines
Ik ben het met Kees eens, ook hier (Firefox 3.6) kun je alleen het 1e menu item aanklikken. Bij de rest zie je de items wel staan als je er met de muis overheen gaat, maar als je de muis naar een onderwerp beweegt zijn de items weer verdwenen.
Verder ziet het er goed uit.

Tines.
Door oli
Ziet er goed uit! :)

Vond het leuk om te zien dat je jouw eigen verwachtingen ook vergelijkt met de uitgekomen temperatuur en die dan vergelijkt met die van MeteoConsult!

In de nieuwste Firefox werken de drop-down menu's iig wel goed.
Door Rotten
;)

Wat een mooie site, niet dat ik dat exact ook wil, maar wel zoiets.

Heb je dit gedaan met alleen een tekst editor of met en profesioneel opmaak programma. >

Ruud
Door Overijse
Rotten schrijft:
;)

Wat een mooie site, niet dat ik dat exact ook wil, maar wel zoiets.

Heb je dit gedaan met alleen een tekst editor of met en profesioneel opmaak programma. >

Ruud

@Ruud

Is een Joomla! site.

Grtz
Kris