Discussie forum over Weather Display software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door wslangerak
Overijse schrijft:
Vraag eens aan je host of het IP van je desktop pc niet geblacklist is op hun server.

Grtz
Kris

Een intern IP-adres kan niet worden geblokt. Het externe IP-adres werkt blijkbaar wel (vanaf een andere PC).
Door poldeleeuw
wslangerak schrijft:
poldeleeuw schrijft:
Aan mijn logingegevens kan het niet liggen en aan dat ander ook niet want alles lukt wel via mijn laptop.

Heb je op de laptop ook WD draaien dan? Het kan zijn dat door een of andere oorzaak je inloggegevens in WD niet meer kloppen. Heb je al geprobeerd je password in WD opnieuw in te voeren?

Plaats anders even een screendump van het scherm Control panel > FTP & Connections METAR/NOAA > Tabblad Connections.

Ik heb al vanalles geprobeerd: Mijn login-gegevens opnieuw ingevoerd, andere versies van WD geinstalleerd, alles 10 keer gedubbel-checked. Het is heel bizar. En zondag werkte alles nog om mijn desktop, maar gister na het opstarten niet meer.
Bijlagen
snap.JPG
snap.JPG (97.26 KiB) 3174 keer bekeken
Door Overijse
wslangerak schrijft:
Overijse schrijft:
Vraag eens aan je host of het IP van je desktop pc niet geblacklist is op hun server.

Grtz
Kris

Een intern IP-adres kan niet worden geblokt. Het externe IP-adres werkt blijkbaar wel (vanaf een andere PC).

Sorry niet goed opgelet. Zijn twitter werkt wel nog heb ik net gezien. Dus enkel Ftp die eruit ligt in WD.
Door wslangerak
poldeleeuw schrijft:
Ik heb al vanalles geprobeerd: Mijn login-gegevens opnieuw ingevoerd, andere versies van WD geinstalleerd, alles 10 keer gedubbel-checked. Het is heel bizar.

Ja, dat is vreemd...

Misschien heb je het volgende ook al geprobeerd, maar toch maar even noemen:

"Use passive mode" uitschakelen (linksonderaan) en
"Rename the file on the server..." inschakelen.

Welke versie WD heb je nu draaien trouwens?
Door wslangerak
Nou... ehm.... schiet mij maar lek.

Eén ideetje nog: de naam van de FTP-server. Is die exact hetzelfde als je andere FTP-programma's en op de laptop? Geen remote directory nodig zoals public_html of iets dergelijks?