Discussie forum over Weather Display software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door hanszzz
hallo is er mischien een mogelijkheid om bijgaande screen te veranderen dat de letters en cijfers weer goed op een rij staan.
ik zie nergens in wd een optie

bvd hans
Bijlagen
sutuatie.jpg
sutuatie.jpg (52 KiB) 2838 keer bekeken
Door GosZk
Photoshop :P
Sorry, Hans. Deze had je nog tegoed ;) LOL

Heb zelf geen WD dus hoop dat iemand anders je vraag wel serieus kan beantwoorden :)
Door hanszzz
:laugh: :laugh: :laugh:

had ook niet anders verwacht daarweg wel photoshop en geen wd :unsure:

zal vast wel iemand weten hinke er zijn een paar gebruikers die al jaren werken met wd

grt hans
Door wslangerak
Control panel > Summary image and icons > Tabblad Summary image

Daar kun je in het midden van het scherm alle lettertypen (fonts) aanpassen.
Door hanszzz
hallo kees nu ik de letter types heb verandert en het nu allemaal wel zichtbaar is geen hij de de hi en lo nog niet helemaal weer.

is hi en lo nog te veranderen in nl hoog en laag?

en is er nog een optie om het wel helemaal zichtbaar te krijgen dat de afbeelding breder kan?

reageer ff opnieuw omdat andere topic al weas gesloten

bvd hans
Bijlagen
warten.jpg
warten.jpg (49.62 KiB) 2838 keer bekeken
Door wslangerak
De velden van Hi en Lo zijn te klein. Die maak je als volgt groter:

Ga naar Setup > Advanced/Misc. settings > Tabblad Main window customize

Daar aanvinken: Enable Move/Resize of the objects, afsluiten met

Dan naar View > Summary image

Met je muis boven Hi gaan staan, controltoets vasthouden en je muis naar rechts bewegen (niet klikken met je muis) en het veld op die manier vergroten.
Datzelfde doe je met het Lo-veld.

Als je in plaats van control de shift-toets indrukt kan je de velden verplaatsen.

Als je hiermee klaar bent de Summary image afsluiten, rechtsklikken op het bovenste deel van het hoofdscherm en helemaal onder kiezen voor "Save changes to cutomization of main screen".
Dat is heel belangrijk anders is je Summary image na een minuut weer ongewijzigd!

De namen Hi en Lo kunnen voor zover ik weet niet worden gewijzigd. Ik heb geprobeerd die twee toe te voegen in de language.ini, maar dat werkt niet.

Gr,
Door hanszzz
:cheer:

thnx kees alles is mogelijk in wd volgens mijn idee maar je moet het allemaal maar ff weten zeg ppffttttttt.:blink:

maar gelukt hoor zal ff printscreen plaatsen voor de gene die daar ook last van hadden.

grt hans
Bijlagen
warten_de_goede.jpg
warten_de_goede.jpg (53.32 KiB) 2838 keer bekeken
Door hanszzz
:laugh: :laugh: :laugh:

haha ik heb nog wat gevonden is het dan wel mogelijk om de windrichting en de vlaag in het nl te krijgen?

vast wel want ik begin er in te geloven dat in wd alles mogelijk is ;)

grt hans