Discussie forum over Weather Display software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door pdw112
amvih schrijft:
In het Engels is hij inderdaad normaal.

Ik heb nogmaals een mail gestuurd op hun eerste reactie, kreeg dit nu als 2e reactie.

Hello,
We are sorry for the inconvenience, but this issue is still being worked on. We have to have a resolution soon.

Thank you for your support!

xxx.

Toch nog maar even afwachten en voorlopig even Engels als default taal instellen.

gr.
Arie

Hen er vandaag maar weer eens een mail gestuurd.
Kreeg ook steeds de zelfde tekst als hier boven.
Heb ze nu om de login gegevens gevraagd.

op de site staat namelijk deze tekst:
The Weather Underground uses volunteers to translate the weather phrases into different languages. If you would like to help fix the translations, or add a new language please submit a support request. We will send you instructions on how to log into our language system to start editing the phrases.

Maar ja of je die krijgt?
We wachten af.
Ik hou jullie wel op de hoogte.
Door tinuz97
Wil ik best mee stoppen,maar: dan ben ik alle icoontjes op mijn hoofdsite kwijt.
Hoe los ik dat dan op?
Vind het nu ook wel te gortig worden naar maanden standaard druk op mijn site te zien in plaats van temperatuur.....:angry:

EDIT:
Ook maar even een mailtje gestuurd dat ik ermee ga kappen als ze er niks aan gaan doen met data leveren,misschien zou ieder 1 dat even kunnen doen,worden ze misschien wakker daar :S
Door pdw112
Er is nog meer fout.
Heb net eens de temperatuur op WU naar Farenheit gezet.
Past de temperatuur mooi aan maar wel met het celcius teken er achter.

Heb helaas nog geen antwoord gehad zodra ik die heb zal ik die hier plaatsen.
Door tinuz97
Ik heb net reactie terug gehad,had een mail gestuurd als het nog lang zo een puinhoop blijft dat ik ermee ga stoppen om te uploaden,en andere nederlandse users ook.

Ben benieuwd,dit kreeg ik terug.

Hello Martijn,
We are very sorry for the inconvenience! We have someone working to fix this right now and we hope to have a resolution very soon.

Thank you for your support!
Christine
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8