Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door jacg
tjabine schrijft:
Ik heb elke dag het probleem als ik de grafieken bekijk
dat ik alleen de grafiek van gister tot 0.00 te zien krijg.
Ik moet dus dan in de kalender de dag van vandaag kiezen.
Iemand een idee?

Gr Ron.

Maak je cache van je browser maar eens leeg, is ook een raar bugje in het programma :P
Door tjabine
jacg schrijft:
tjabine schrijft:
Ik heb elke dag het probleem als ik de grafieken bekijk
dat ik alleen de grafiek van gister tot 0.00 te zien krijg.
Ik moet dus dan in de kalender de dag van vandaag kiezen.
Iemand een idee?

Gr Ron.

Maak je cache van je browser maar eens leeg, is ook een raar bugje in het programma :P

Ok, maar dat is leuk!
Moet ik dat dan elke dag doen?

Ik had je oplossing gelezen ivm de grafiek die in IE9 niet aan het begin begint.
Ik moest daar de true op false zetten, perfect!
Alleen als je nu met de muis over de grafiek gaat in IE9 gaat dat niet helemaal goed, die begint namelijk pas te werken op de oude plek.
Is daar ook een oplossing voor?
Alvast bedankt.

Gr Ron.
Door tjabine
Hallo,

Zijn er die ook ervaren dat de weergave van de neerslag niet klopt?
Vanacht was er 0.4 mm gevallen en de grafiek gaf 1 mm aan!
De rainrate klopt ook niet! stapjes van 0.3 of 0.5 mm/h (hoogste rate vandaag was 2.4)
Ik heb een Davis! gaat toch echt per 0.2 mm
Hoe zit dit bij jullie?
Of moet ik nog wat instellen?
http://www.weerheerhugowaard.nl/wugraphs.php

Gr Ron.
Door westkapellegek
Hallo,

Hier klopt de totale hoeveelheid neerslag ook niet. Er is 0.8mm gevallen en er wordt 1 aangegeven. In de maand en jaar grafieken is het bij mij wel goed. Zie http://www.alweeronline.nl/grafieken/wugraphs.php

De andere lijn is volgens mij niet de rainrate lijn. Er wordt aangegeven hoeveel neerslag er in dat uur is gevallen en niet de hoeveelheid die er theoretisch zou vallen als het een uur lang op dezelfde manier zou regenen. Volg je het nog?

Gr Niek
Door tjabine
westkapellegek schrijft:
Hallo,

Hier klopt de totale hoeveelheid neerslag ook niet. Er is 0.8mm gevallen en er wordt 1 aangegeven. In de maand en jaar grafieken is het bij mij wel goed. Zie http://www.alweeronline.nl/grafieken/wugraphs.php

De andere lijn is volgens mij niet de rainrate lijn. Er wordt aangegeven hoeveel neerslag er in dat uur is gevallen en niet de hoeveelheid die er theoretisch zou vallen als het een uur lang op dezelfde manier zou regenen. Volg je het nog?

Gr Niek

Dat zou inderdaad zo kunnen zijn die mm in het uur!
Alleen bij wordt er weer niet weergegeven hoeveel er deze maand gevallen is.
Ik begin het meer en meer een duister programma vinden.

Gr Ron.
Door westkapellegek
tjabine schrijft:

Gr Ron.

Ja, ik ook. Ik heb nog steeds een melding van een header. daar heb ik en met mij nog anderen nog geen oplossing voor. Maar goed, het ziet er wel leuk uit:lol:

gr NIek
Door tjabine
westkapellegek schrijft:
tjabine schrijft:

Gr Ron.

Ja, ik ook. Ik heb nog steeds een melding van een header. daar heb ik en met mij nog anderen nog geen oplossing voor. Maar goed, het ziet er wel leuk uit:lol:

gr NIek

Hoi Niek,

Ik had de hele tijd het probleem dat bv bij de windrichting Noord/Oost enz boven in de grafiek stonden.
Ik ben weer opnieuw bij de basis begonnen en kijk alles werkt normaal.
Ik had alles verwijderd, en was opnieuw begonnen.
Mischien moet jij dat ook doen?

Gr Ron.
Door westkapellegek
Dat heb ik al een keer gedaan. Het enige wat dus fout kan zijn, zijn mijn instellingen. Ik heb een pagina terug al een keer mijn testpagina gepost met een stukje code, misschien zie jij of iemand anders er iets opvallends aan.

gr Niek
Door tjabine
westkapellegek schrijft:
Dat heb ik al een keer gedaan. Het enige wat dus fout kan zijn, zijn mijn instellingen. Ik heb een pagina terug al een keer mijn testpagina gepost met een stukje code, misschien zie jij of iemand anders er iets opvallends aan.

gr Niek

Ik heb daar indedaad naar gekeken, ziet er bij mij precies zo uit.

Gr Ron.
Door tjabine
tjabine schrijft:
Hallo,

Zijn er die ook ervaren dat de weergave van de neerslag niet klopt?
Vanacht was er 0.4 mm gevallen en de grafiek gaf 1 mm aan!
De rainrate klopt ook niet! stapjes van 0.3 of 0.5 mm/h (hoogste rate vandaag was 2.4)
Ik heb een Davis! gaat toch echt per 0.2 mm
Hoe zit dit bij jullie?
Of moet ik nog wat instellen?
http://www.weerheerhugowaard.nl/wugraphs.php

Gr Ron.

hahahaha, helemaal niets aan het script gedaan en zie daar
1 mm is zojuist vanzelf 10 mm geworden :angry:
Daar wordt je toch gek van!
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15