- 12 mei 2011, 19:08
Misschien weet iemand wat er steeds bij mij fout gaat en wat de oplossing is.
Een keer per week loopt weather display klem met de volgende melding in een schermpje met een rood kruis erin.
De melding is unable to write to c:\\wdisplay\\wdisplay.ini
afsluiten van weatherdisplay en opstarten loste het probleem NIET op de enige manier is de hele pc uit zetten en opnieuw opstarten.
(de pc staat niet vast of zo alles werkt gewoon dus is geen crash)
vervolgend kan ik dat schermpje open klikken en zie dan een opsomming van gegeven van mn pc maar ook van de fout melding die zou betrekking hebben op mn one-wire lightning
detector die ingebakken zit in weather display.
Een zoektocht op Google leverde iets op met betrekking tot volgelopen register.
De vraag heeft dit te maken met de log files die aangemaakt worden of iets dergelijks ????
wdisplay.ini wat houd dat prcies in ???? ik vind in de inhoud van weather display
3 van zulke bestandjes terug.
ben benieuwd naar reacties.
mvr gr Chris
Een keer per week loopt weather display klem met de volgende melding in een schermpje met een rood kruis erin.
De melding is unable to write to c:\\wdisplay\\wdisplay.ini
afsluiten van weatherdisplay en opstarten loste het probleem NIET op de enige manier is de hele pc uit zetten en opnieuw opstarten.
(de pc staat niet vast of zo alles werkt gewoon dus is geen crash)
vervolgend kan ik dat schermpje open klikken en zie dan een opsomming van gegeven van mn pc maar ook van de fout melding die zou betrekking hebben op mn one-wire lightning
detector die ingebakken zit in weather display.
Een zoektocht op Google leverde iets op met betrekking tot volgelopen register.
De vraag heeft dit te maken met de log files die aangemaakt worden of iets dergelijks ????
wdisplay.ini wat houd dat prcies in ???? ik vind in de inhoud van weather display
3 van zulke bestandjes terug.
ben benieuwd naar reacties.
mvr gr Chris