Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door westkapellegek
Hoi Ron,
Je "glorie" heeft precies 4 minuten geduurd, want ik zie een volgend mankement. In IE9 zijn de lijnen van bijv. 10,15,20 graden maar voor de helft doorgetrokken. Misschien is dit ook bij andere browsers, maar daar heb ik niet naar gekeken. Het blijft vaag...

Goed weekend,

Niek
Door tjabine
westkapellegek schrijft:
Hoi Ron,
Je "glorie" heeft precies 4 minuten geduurd, want ik zie een volgend mankement. In IE9 zijn de lijnen van bijv. 10,15,20 graden maar voor de helft doorgetrokken. Misschien is dit ook bij andere browsers, maar daar heb ik niet naar gekeken. Het blijft vaag...

Goed weekend,

Niek

Bij mij in IE9 niet! cache misschien even leeg maken?
Grrrrr:(
Door jacg
En Radek (de maker van WU-graphs) is weer boven water en heeft een nieuwe versie gemaakt 1.5.1b, nu ook met uur grafieken. Zitten nog een paar kleine bugjes in maar ziet er goed uit.

Heb hem zelf al draaien.

Voor de liefhebbers te downloaden op:

http://pocasi.hovnet.cz/wxwug.php
Door westkapellegek
Ik waag me er pas aan als ik de eerste versie goed heb, al kan dat nog lang duren. Via deze weg wil ik opnieuw vragen of iemand een oplossing heeft, het probleem staat eerder in dit topic. Misschien kan ik de code opsturen, na een pm. Pas als het opgelost is zal ik weer verder gaan denken....

GrNiek
Door tjabine
westkapellegek schrijft:
Ik waag me er pas aan als ik de eerste versie goed heb, al kan dat nog lang duren. Via deze weg wil ik opnieuw vragen of iemand een oplossing heeft, het probleem staat eerder in dit topic. Misschien kan ik de code opsturen, na een pm. Pas als het opgelost is zal ik weer verder gaan denken....

GrNiek

Bij mij doet de nieuwe versie na wat aanpassingen het prima! ook in IE 9

http://www.weerheerhugowaard.nl/test/wugraphs.php
Door jacg
De nieuwe versie maakt gebruik van highcharts 2, zoals wij samen al in elkaar gehobbied hadden, raad iedereen aan up te graden, als zelfs Ron het al lukt... :laugh:

Grapje moet kunnen he Ron.
Door tjabine
jacg schrijft:
De nieuwe versie maakt gebruik van highcharts 2, zoals wij samen al in elkaar gehobbied hadden, raad iedereen aan up te graden, als zelfs Ron het al lukt... :laugh:

Grapje moet kunnen he Ron.

Haha inderdaad als mij het lukt moet het bij iedereen lukken.
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20