Discussie forum over overige software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..
Door SpeedyGJ
Ik zal even voor je kijken.
Welke pad geeft die aan?

Edit:
images/temp.png
Hier moeten dus die afbeeldingen ik komen te staan, zorg dus dat je een map images hebt aangemaakt :)
Door Marcel
Er zat een map images in, maar die was leeg. Heb de images nu naar de map gekopieerd, eens kijken of het werkt.

Marcel
Door meteo ten boer
Hoi even terug komen op het verhaal, alles wat ik erin moest zetten voor cumulus live heb ik, op de map fonts na die kan ik ook niet vinden. Is er iemand onder jullie die deze hier neer kan zetten ?? want ik krijg een grijs vlak bij het inladen en dan houd het op.

Mvg Jan
Door meteo ten boer
Goedemorgen, mijn dank voor de snelle service. Fonts geplaatst en nu maar even afwachten.

Mvg: Jan
Door meteo ten boer
Wat hij dus doet is een xml bestand aanmaken en uploaden, deze krijg ik niet open, moet html worden geen idee hoe dat werkt en moet. De oude html van live 2009 heb ik wel maar daar reageert hij niet op en dat geeft een grijs scherm.
Door SpeedyGJ
Link werkt hier iig niet.
Wat ik zou doen is: Alles verwijderen en even de nieuwe downloaden en de bestanden aanpassen, daarna uploaden en kijken wat het doet, eventueel de link hier even plaatsen.