Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door ws vreewijk
Goede middag,

Ik heb het scriptje bekeken en zoals het is orgineel gepost door snarf op mn site gezet.Dus ik test het orgineel van snarf.
Helaas loopt in het orgineel buien radar niet,hij blijft vast op een tijd staan de wolken bewegen niet dus ook word hij niet geupdate.

Vervolgens heb ik hem aangepast met mn eigen gegevens mn plaatje verschijnt keurig op mn site maar er word geen refresh uitgevoerd,wat kan er mis zijn?????

Snarf heb je een idee wat er mis kan zijn ? of iemand anders misschien.
enige aanpassing die ik gedaan heb scherm groote ... url....en de refresh tijd op 60seconden.Maar het orgineel werkt ook niet:huh:

Ik heb geprobeerd beide scriptjes hier in te pllakken maar dat gaat dus niet(had jij ook al gemerkt snarf)

als ik op F5 druk word het buien radar plaatje geupdate en ook mn eigen bliksem plaatje word geupdate

mvr gr Chris
Door ws vreewijk
Hi Kees

Tot nu draaid alles daar zonder problemen buien radar blitzortung noem maar op.

Ik denk eerder dat er iets aan ontbreekt Frans heeft me inmiddels de hele pagina gestuurd en ik zie dat er misschien bovenin iets mist mogelijk onder ook,ga het even naast elkaar leggen maar zonder enige kennis van zaken word het proberen want ik weet niet wat ik precies doe.

gr Chris
Door wslangerak
ws vreewijk schrijft:
Tot nu draaid alles daar zonder problemen buien radar blitzortung noem maar op.

Maar dat zijn gewoon plaatjes, heeft niets met een javascript o.i.d. te maken. Maar goed, 't is maar een idee.
Door ws vreewijk
dank je voor het mee denken Kees
het script dat ik van Frans kreeg was mogelijk niet compleet..... nu heb ik wel het hele spul compleet maar ik moet kijken welk deel ik nodig heb want dr staat meer op wat ik nu heb is de hele pagina van Frans.
probleem is dat ik niet weet wat ik precies dr uit moet knippen

gr Chris
Door Meteotines
Hoi Chris en Frans,

In het scriptje van Frans zat een klein foutje waardoor het niet goed werkte.
In de bijlage staat het verbeterde script. Het is getest met diverse
afbeeldingen en werkt goed bij allemmaal.

Het is nu een kant en klaar script voor Chris.
De regels in het script moeten op de plaats komen waar nu lightninggraph.gif staat. Let daarbij goed op de tekens aan het eind van iedere zin bij het kopieren - anders werkt het niet.

Succes ermee,

Tines.
Bijlagen
(408 Bytes) 224 keer gedownload