Alles wat je niet kwijt kunt in een van de andere forums
Door forsurh
Snarf2000 schrijft:
Als je een account hebt gemaakt bij teamviewer kun je via
https://login.teamviewer.com/ inloggen en vanuit daar je pc beheren.
Als je doe dan wel hebt toegevoegd in je lijstje.

Dan heb je alleen maar een internet browser nodig.

Frans

Dat is dus wat ik bedoel.

Natuurlijk gebruik ik zelf teamviewer. Nu je het opmerkt heb ik dit inderdaad eens voorbij zien komen.

Want als je ergens op een camping zit heb met de gratis aangeboden internet vaak geen toegang tot de lokale PC.

Het is goed om ervaringen te delen zodat ook anderen hiervan kunnen leren (En ik zelf natuurlijk ook...)
Door forsurh
Snarf2000 schrijft:
Link kan je evt vervangen door:
http://www.teamviewer.com

en dan klikken rechts bovenin op WEBLOGIN.

Da's wel zo makkelijk

Frans

Resume:

Teamviewer installeren op je WeerPC,

Code en wachtwoord opschrijven,

Aanmelden bij Teamviewer site,

Waar ook ter wereld inloggen via Internet en je eigen PC overnemen, ook met elke mobiele telefoon met browser en Flash ondersteuning.

Hier getest en werkt heel goed.

Groeten,
Wisse
Door pdw112
Het beste is om in teamviewer wel een vast wachtwoord op te geven aangezien het standaard wachtwoord iedere keer wijzigd.
Door tvg
forsurh schrijft:
tvg schrijft:
Ja iedere nacht om 00:15

Op wat voor manier?

Met een batchfile en een geplande taak

shut.bat
Code: Selecteer alles
@echo off
shutdown.exe -r -f -t 00

Theo
Door weerzoetermeer
Je zou ook nog kunnen overwegen om een gsm schakelmodule te gebruiken. Middels een sms of belletje naar de module kan je dan je pc herstarten voor het geval hij helemaal niet bereikbaar meer is door een vastloper of iets dergelijks. Deze modules zijn verkrijgbaar bij o.a. Conrad.

Gr.
Thierry
Door jorisdijkstra
weerzoetermeer schrijft:
Je zou ook nog kunnen overwegen om een gsm schakelmodule te gebruiken. Middels een sms of belletje naar de module kan je dan je pc herstarten voor het geval hij helemaal niet bereikbaar meer is door een vastloper of iets dergelijks. Deze modules zijn verkrijgbaar bij o.a. Conrad.

Gr.
Thierry

miss beetje laat maar.
kan je link doorsturen??
waar ik kan kopen:blush: :blush: