Forum waar weeramateurs nieuws, storingen en updates van hun eigen weerstation kunnen melden.
Door eelderweer
Ik heb inmiddels al sinds dinsdag geen update meer gehad (het is nu vrijdag 17 jul.) en heb hier al van meerdere gebruikers van mijn website vragen over gehad. Erg vervelend dus.

Luc, zou je vandaag nog een stutusupdate kunnen vragen en geven? Ik hoop dat we vandaag nog een update kunnen krijgen van de MOS verwachting want anders moet ik eerst maar even op zoek naar een tijdelijke andere oplossing.

Groeten, Christian.
Door etab
begint nu wel naar te worden die mos verwachting die maar niet geupdate wordt.
Het is nu vrijdag dus het weekend zal wel niks worden. Dus liggen we straks er meer dan een week uit.
Door AenG
Ik krijg ook al verschillende opmerkingen van bezoekers. En de 4 daagse verwachting staat ook nog op mijn startpagina, baaaaaalen.

Eigenlijk wil ik helemaal niet afhankelijk zijn van een ander zijn systeem. Dus wanneer komt iemand met een identieke Mos-verwachting in XML-formaat. HELP!
Door WSWijk
AenG schrijft:
Ik krijg ook al verschillende opmerkingen van bezoekers. En de 4 daagse verwachting staat ook nog op mijn startpagina, baaaaaalen.

Eigenlijk wil ik helemaal niet afhankelijk zijn van een ander zijn systeem. Dus wanneer komt iemand met een identieke Mos-verwachting in XML-formaat. HELP!

Bedoel je een mos verwachting die niet de gegevens van MC gebruikt, of een mos verwachting die met eigen graphics is opgezet, die de xml van MC wel gewoon gebruikt?

Want die laatste zijn er diversen, o.a. bij mij op de site.

Kijk maar eens en zeg wat je wilt. Wil je hem, dan even een pm. Ik heb nog geen echte problemen ondervonden, omdat de xml meestal wel goed gaat.

Groeten

Theo
Door WSWijk
WSWijk schrijft:
Want die laatste zijn er diversen, o.a. bij mij op de site.

Kijk maar eens en zeg wat je wilt. Wil je hem, dan even een pm. Ik heb nog geen echte problemen ondervonden, omdat de xml meestal wel goed gaat.

Groeten

Theo

Oh ja, vergeet ik: even voor de duidelijkheid:
Links in het menu, bij de verwachtingen, eerste optie, weerstation-wijk.nl (boven de pluimen)
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 9