Discussie forum over Weather Display software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door Mark9012
Wanneer ik mijn website open.

www.weerstationstreefkerk.nl moet er weatherdisplay verschijnen.

krijg alleen de foutmelding error loading configuration.
Verder heb ik in mijn public_html map een map aangemaakt genaamd weatherdisplay.
hierin worden alle bestanden neergezet.
in de index.html (bij mij actueel.html) staat dan een verwijzing voor de wdlconfig.
www.weerstationstreefkerk.nl/weatherdis ... config.xml

wat o wat gaat er bij mij toch fout.:(

als ik de complete reeks aan files op me pc zet, op het bureaublad en open daarna de actueel.html in me browser start weatherdisplay keurig netjes op:S:(
Door wslangerak
Mark, bij mij nu geen probleem. Diverse keren laden geeft iedere keer toch al na zo'n 5 tot 8 seconden het gewenste resultaat. En dat is normaal voor WDLive.

Overigens proficiat met je eerste resultaten van je website!
Door Mark9012
Dankjewel:) het gaat wel de goede kant op:P ( kan ik trouwens een aparte pagina maken met dezelfde clientraw gegevens om bijv grafieken te weergeven, op de pagina actueel?
en de clientrawdaily wordt naar mijn idee niet ververst, terwijl de rest wel om de zoveel seconde wordt geupload.
Hoi Mark,

Hier werkt hij nu ook, eerder vandaag bleef hij zoals WS Vreewijk beschreef hangen.
Alleen het huidig weerbeeld nu "Dry" staat in de datum/tijd.

Wellicht even in WDL opschuiven naar rechts.

Verder mooi begin van een site. De mijne is minder:laugh:

Groet Remko
Door wslangerak
Je kunt een onbeperkt aantal verschillende WDLive-pagina's maken, zolang je maar verschillende configuratiefiles gebruikt, zoals bijv wdlconfig1.xml, wdlconfig2.xml enzovoort.
Hier zie je een mooi voorbeeld: http://meteo-maurik.nl . Klik maar eens op grafieken.

Clientrawdaily.txt (het woord zegt het al) wordt niet elke zoveel seconden ververst, volgens mij alleen als er een extreme waarde op die dag wordt overschreden. Die van mij bijvoorbeeld is nu van 13:10 uur (het is nu 16:58 uur).