Discussie forum over Weather Display software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door forsurh
Dit gaat helaas niet goed. Na het opstarten van deze versie was ik in een keer de helft van de neerslag kwijt....

Terug naar 10.37p build 44. De meest stabiele voor mij tot nu toe.

Iemand enig idee wat voor functie de capture to file in WdWebcamcapture voor functie heeft?

Deze staat bij mij op 5 sec.

Groeten,
Wisse

www.weerstation-grootegast.nl
Door wslangerak
Capture to file = Opslaan als file (plaatje). Dit gebeurt dus nu iedere 5 seconden (vrij veel lijkt me?)
Door forsurh
wslangerak schrijft:
Capture to file = Opslaan als file (plaatje). Dit gebeurt dus nu iedere 5 seconden (vrij veel lijkt me?)

Wat lijkt jou dan een goede waarde, en wat is de functie precies, want je kan het ook uitzetten.
Door forsurh
wslangerak schrijft:

Wat lijkt jou dan een goede waarde, en wat is de functie precies, want je kan het ook uitzetten.
Door jorisdijkstra
Wat is het voordeel van de nieuwe versie???
Ik heb hm ook en nog geen veranderingen gezien behalve meer upload mogelijkheden.
Door wslangerak
forsurh schrijft:

Het is het plaatje van je webcam wat nu iedere 5 seconden wordt opgeslagen. Als je op je website een webcamfoto hebt staan en je wilt daar maar één keer per 5 minuten een "vers" plaatje zien, kan je deze waarde dus op 5 minuten zetten.
Het is maar wat je wilt met je webcam. Jij hebt de animated gif in gebruik zie ik, dus het "enkele" plaatje kun je wat dat betreft op 15 minuten zetten ofzo (als je het tenminste niet ergens anders gebruikt).
Door wslangerak
jorisdijkstra schrijft:
Wat is het voordeel van de nieuwe versie???
Ik heb hm ook en nog geen veranderingen gezien behalve meer upload mogelijkheden.

Op de WD website en hier wordt altijd aangegeven wat de belangrijkste wijzingen zijn.
Door forsurh
wslangerak schrijft:
forsurh schrijft:

Het is het plaatje van je webcam wat nu iedere 5 seconden wordt opgeslagen. Als je op je website een webcamfoto hebt staan en je wilt daar maar één keer per 5 minuten een "vers" plaatje zien, kan je deze waarde dus op 5 minuten zetten.
Het is maar wat je wilt met je webcam. Jij hebt de animated gif in gebruik zie ik, dus het "enkele" plaatje kun je wat dat betreft op 15 minuten zetten ofzo (als je het tenminste niet ergens anders gebruikt).

Ik heb hem nu op 1 minuut gezet. Voorlopig blijf ik nog even bij de oude versie.

groeten,
Wisse

www.weerstation-grootegast.nl