Discussie forum over het weer, weerbericht, vooruitzichten etc
Door pdw112
We wachten wel af wat er gaat komen.
Reinier v/d Berg sprak ook al over zwaar onweer dat er voor dinsdag avond gepland staat.
Ook Peter Timofeeff heeft het over dinsdagavond.

Als het hier ook te erg wordt gaan de stekkers er tijdelijk uit.
Door pb2rdf
Je kan er vanuit gaan dat met de huidige verwachtingen en de locaties van de lage en hogedrukgebieden er lokaal zeer extreem weer kan ontstaan aanstaande dinsdag middag, -avond, en misschien ook al op maandag eind van de dag.

Maar de werkelijkheid zal het echt leren, het kan ook heel erg meevallen, en dus tegenvallen voor de extreemweer liefhebbers onder ons :laugh:

Peter.
Door SpeedyGJ
Echter wel een tijdelijke verwachting he! Morgen krijgen we de uiteindelijke verwachting maar voor nu geven ze een code 2 uit voor een deel van NL, oosten valt hier erbuiten maar dat kan morgen compleet anders zijn.
Door Josje
Iedereen geeft serieuze waarschuwingen,dus dit zal niet voor niets zijn.Mensen in o.a de landbouw zullen best op hun hoede zijn,maar hagelstenen van 5 cm,best heftig!Maar het is nu net,waar valt het?? We hopen dat er niet al teveel schade en overlast komt!
Door WEERSTATION KLAZIENAVEEN
De verwachtingen zijn hoog gespannen hier echter:

EERST ZIEN EN DAN GELOVEN

Zoals gewoonlijk zal de Onweer mijn neus wel weer voorbijgaan. Echter mocht het overdag vallen dan zit ik hoog en droog in de Cabine van mijn Truck met de camera in de aanslag dus we zien het wel.

Mvg en Fijne Avond
Door SpeedyGJ
Ai dat ziet er niet goed uit, dit zou betekenen dat het noorden pas later in de nacht er mee te maken gaat krijgen...nou dan is het helemaal uit met de pret ben ik bang.