- 03 jul 2011, 23:42
Vorige winter ben ik bezig geweest om een ijsdiktekaart van Nederland te maken.
Dit project is geheel gelukt al was ik te laat om hem in de ijsperiode klaar te krijgen.
Nu de dagen korten worden :silly: en het schijnbaar moeilijk is om een actuele sneeuwkaart te genereren dacht ik:
De ijsdiktekaart van Nederland is simpel na te bouwen voor de sneeuwhoogtes in Nederland.
Wanneer een sneeuwhoogte wordt aangegeven op de kaart staat deze er meteen op.
bij wijziging in de sneeuwhoogte kan je dmv je eigen login gegevens je eigen waarden aanpassen.
Het wordt in ieder geval niet een kaartje met gekleurde vlekken, maar met bordjes (markers) welke overeenkomen met de hoogte die opgegeven is.
Hierover wil ik graag jullie mening horen.
Negatief is ook een mening, maar liever opbouwende kritiek.
Of moet ik hier misschien geen tijd insteken?
Het voorbeeld van de TEST ijsdiktekaart staat op:
http://ijsdikte.meteonoordwest.nl/map/testkaart.php?simby=test
De sneeuwkaart krijgt dan ook dit uiterlijk, met aanpassingen in de tekst natuurlijk.
De vormgeving wil ik nog aanpassen (kleinere kaart) zodat hij ook te integreren is in websites van bv jullie.
Frans
Meteo Noord west
Dit project is geheel gelukt al was ik te laat om hem in de ijsperiode klaar te krijgen.
Nu de dagen korten worden :silly: en het schijnbaar moeilijk is om een actuele sneeuwkaart te genereren dacht ik:
De ijsdiktekaart van Nederland is simpel na te bouwen voor de sneeuwhoogtes in Nederland.
Wanneer een sneeuwhoogte wordt aangegeven op de kaart staat deze er meteen op.
bij wijziging in de sneeuwhoogte kan je dmv je eigen login gegevens je eigen waarden aanpassen.
Het wordt in ieder geval niet een kaartje met gekleurde vlekken, maar met bordjes (markers) welke overeenkomen met de hoogte die opgegeven is.
Hierover wil ik graag jullie mening horen.
Negatief is ook een mening, maar liever opbouwende kritiek.
Of moet ik hier misschien geen tijd insteken?
Het voorbeeld van de TEST ijsdiktekaart staat op:
http://ijsdikte.meteonoordwest.nl/map/testkaart.php?simby=test
De sneeuwkaart krijgt dan ook dit uiterlijk, met aanpassingen in de tekst natuurlijk.
De vormgeving wil ik nog aanpassen (kleinere kaart) zodat hij ook te integreren is in websites van bv jullie.
Frans
Meteo Noord west