- 10 jul 2011, 19:36
tjabine schrijft:
Ja Ron die bestaan, zo kan ik ook niet de forecast van YR.NO draaien deze is doorgelinkt naar meteo Almelo.
Je kunt niet alles hebben, eind dit jaar ga ik weg bij Widexs waar mijn domijnnaam staat en ga over naar xs4all wat ook mijn provider is.
hmy:
Ronnie..
baroman schrijft:xray21 schrijft:Ik heb ff een simpel script gemaakt. Deze haald het laaste plaatje op. Uiteraard moet de datum van je webserver goed staan.
Als je webserver PHP ondersteund kan je het onderstaande script(bijlage) gebruiken.
Groet,
Alex
Hoi Alex en de rest.
Het is drie keer niks, mijn provider ondersteund geen PHP ja, jammer maar goed aan het eind van dit jaar maar eens kijken naar een andere provider die dit wel ondersteund.
Ook eens kijken voor een andere stationsnaam deze is te lang. Maar bedankt voor de moeite dit geld voor iedereen die gereageerd heeft Bedankt
Ronnie..
Ik wist niet dat die nog bestonden? Providers die geen php ondersteunen!
Ik heb misschien nog wel een andere oplossing?
Maar dan moet de bezoeker zelf even op het knopje drukken.Code: Selecteer alles<FORM>
<INPUT TYPE="button" onClick="history.go(0)" VALUE="Refresh">
</FORM>
Gr Ron.
Ja Ron die bestaan, zo kan ik ook niet de forecast van YR.NO draaien deze is doorgelinkt naar meteo Almelo.

Je kunt niet alles hebben, eind dit jaar ga ik weg bij Widexs waar mijn domijnnaam staat en ga over naar xs4all wat ook mijn provider is.

Ronnie..